Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black rose

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black rose

    op een grafsteen in Peyrolles. of

    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Black rose

    de roos staat er mooi scherp op, onderaan half stukje blad misschien wegwerken.

    Comment


    • #3
      Re: Black rose

      Volg Loeky,grts,Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Black rose

        wat wil je ons vertellen met deze foto?

        ik vind het niet boeiend.

        Comment


        • #5
          Re: Black rose

          @fonteintje : vind je dat dan niet opvallend dat iemand op een graftombe een zwarte roos plaatst ? Dat viel me onmiddellijk op. Ik verwacht me meer aan iets wit.
          Bovendien een roos ': geen rozen zonder ... Ook hier op de foto duidelijk zichtbaar.
          Nu gaat mijn fantasie erop los... Wie was diegene die hier een zwarte roos ontving ?
          Hield die speciaal van rozen en bij voorkeur zeldzame... Was dit een harte wens....
          Nou ik denk dat er wel verhaal achter zit.
          +@ Marie-Anne : Alleen de compo zou ik persoonlijk wat anders gedaan, bv steel vanuit hoek laten trekken en beeld schuin. Maar ik ben wel niet ter plaatse en dus zit altijd een mogelijkheid dat di niet kon.

          Comment


          • #6
            Re: Black rose

            Ik wil er nog iets aan toevoegen, om het beeld helemaal aantrekkelijk te maken naar de normen, was het inderdaad sterker geweest als je bij de tombe nog een rouwende man in het zwart met zwarte zonnebril.
            Dat geef ik gerust toe.
            Maar hier gaat het om een moment opname en de man in het zwart moet je erbij denken.

            Comment

            Working...
            X