Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk toestel

    Hallo,
    Ik ga mij een digitale kodak kopen.nu mijn keus gaat tussen een Nikon 5700,Canon G5,Panasonic FZ10.welke raden jullie aan van de drie aan,of iets anders??ander merk. ik had graag minium een 4 megapixsel,litium bat,...
    Alvast bedankt

  • #2
    Beste

    Ik zou u de canon Powershot Pro1 aanbevelen.

    Comment


    • #3
      Ik ben in het bezit van een Panasonic DMC-FZ1, fantastisch toestel. Groot zoombereik, beeldstabilisator en vooral niet te vergeten de zéér lichtgevoelige lens van Leica. Zeker een aanrader. Minpunten, de batterij.

      Comment


      • #4
        een nikon 5700 zou ik mij nu ook niet meer kopen ofwel 2ehands
        nu heb je de nieuwe 8700 voor een klein beetje meer euros

        succes met de aanschaf !

        Comment


        • #5
          @Donmimmo, wat is dat nou voor een antwoord? klinkt als, ik wil een auto kopen, twijfel tussen een golf, een astra en een polo, wat denken jullie...."ik adviseer een BMW"...

          De Nikon 5700 is een prima cam, een goede prosumer met een heel aardig telebereik (8x als ik me niet vergis). De G5 is ook een prima cam maar met minder telebereik, qua prestaties en prijs staat ie toch onder de 5700 imho...de FZ10 is qua prestaties vergelijkbaar met de G5 alleen heeft de FZ10 een fiks telebereik MET IS! Dan heb je ook wat aan het telebereik in de praktijk.

          Dus wat wil je, veel tele voor een schappelijke prijs? De FZ10. Een meer dan uitzestekende prosumer met veel tele voor toch wel behoorlijke prijs? De 5700...de gulden middenweg, de G5...zo zie ik het...ze doen verder alleen aan je specs als ik me niet vergis.

          Tuurlijk kun je dieper in de buidel tasten en een Pro1, een 8700 kopen. Vraag is, he je er wat aan? Ga je iets doen met 8MP (= errug groot formaat afdrukken)? De camera's die je zelf noemt zijn zeker geen slechte camera's en gaan nog jaren mee!


          succes

          Comment


          • #6
            Als ik van u was ging ik voor de Canon G5
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment


            • #7
              fuji s7000?

              wel nimh battery maar wat is daar mis mee?
              hij is zeer zuinig met de baterijen
              FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
              Canon EOS600d

              Comment


              • #8
                ik twijfel ook tussen de canon g5 en de nikon cp 5700 mijn vraag is dan ook is er een verschil in beeldkwaliteit ? en zij ze beiden geschikt om binnenhuis foto's te trekken , graag een objectieve mening

                Canon EOS 5D Mark III, Canon EF 24-70mm f/2.8 II USM , Canon EF 400mm F5.6

                Comment


                • #9
                  De nikon 5700 is niet ideaal om binneshuis foto's te nemen. De G5 voldoet al beter aan die eis. De FZ10 lijkt met hier de betere keuze

                  Comment


                  • #10
                    morgen krijg ik mijn fz10 in het zwart
                    FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
                    Canon EOS600d

                    Comment

                    Working...
                    X