Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's bewerken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's bewerken

    Hoi allemaal!
    Kan er mij iemand aub helpen,
    Ik heb wat foto's van een wielerploeg maar nu wil mijn programma om ze te bewerken het niet doen!!
    Ik heb 3 foto's die eigenlijk bewerkt zouden moeten worden zodat dit een mooie foto is die voor reclame kan
    gebruikt worden,

    Wie oh wie kan mij helpen???
    Het maakt niet uit wat je ermee doet, storende elementen alleen weghalen of de volledig achtergrond veranderen, het is gewoon de bedoeling dat dit een fantsoenlijke foto is die in een winkel kan hangen

    Sorry dat ik het hier vraag maar het is nogal dringen en aangezien ik mijn programma niet aan de praat krijg

    Dit zijn de foto's:






    DANKU DANKU DANKU!!
    Al is er maar 1 gedaan ben ik al ZEER blij!

  • #2
    Re: Foto's bewerken

    al weer...?
    Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Foto's bewerken

      Welk programma krijg je niet aan de praat?


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Foto's bewerken

        Voor commercieel gebruik zijn deze foto's nogal ondermaats. En daar houdt het op. Ik kan er desnoods een spuwende Etna achter monteren maar dat zal geen soelaas bieden. Sorry, but it sucks bigtime. Hoe wil je die in godsnaam bewerken?!
        Cheers,
        F.

        Comment


        • #5
          Re: Foto's bewerken

          Oké, bedankt voor al jullie vriendelijkheid hier....
          Ik trek mijn plan wel!

          Niet iedereen die hier post zijn profs eh!

          Comment


          • #6
            Re: Foto's bewerken

            Oorspronkelijk geplaatst door Sandra004 Bekijk bericht
            Oké, bedankt voor al jullie vriendelijkheid hier....
            Sorry Sandra,
            voor verscheidene redenen die teveel zijn om hier uit te leggen is de fotografie gewoon niet goed genoeg om aan détourages te beginnen. Het is niet de bedoeling je met de vinger te wijzen. Hiermee kan je gewoon weinig aanvangen... Slechte belichtingen tov slechte backdrops...
            Cheers,
            F.

            Comment


            • #7
              Re: Foto's bewerken

              laat eerst eens even weten welk progje het niet doet.
              wat zou je er zelf aan veranderen?
              Heb nu het idee dat u het een ander wil laten doen.
              Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

              Comment


              • #8
                Re: Foto's bewerken

                Het idee?

                Nee, ik versta een aantal mensen die reageren wel. Wij (dwz een paar vrijwilligers) zijn altijd bereid om te helpen, en om bv in een noodgeval rap-rap ter hulp te snellen, maar om elke keer iemands anders werk op te knappen?
                De bedoeling van het forum is dat je ervan leert (fotograferen, bewerken...), maar niet dat je ervan profiteert.
                De basis van een goed fotografisch eindprodukt is uiteraard een goeie foto, en ik geef bepaalde mensen hier gelijk die hardop of in wat zachtere termen zeggen dat je hier iets te leren hebt. Dus: eerst leren fotograferen (eveneens met onze hulp) en pas dan leren tot een goeie PP (post-processing) te komen.

                Maar zo ineens de vraag, met in dezelfde zin het woord "reclame" en het woord "winkel"..., nou zo commercieel zijn deze foto's inderdaad nog niet, en de beste PS-expert kan dat er ook niet van maken.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Foto's bewerken

                  Mijn programma werkt ondertussen terug dus heb het zelf gedaan, maar mijn punt is jullie doen juist of er niets meer aan te doen valt...
                  Ik heb al VEEL slechtere foto's gekregen waar ze vroegen om deze te bewerken en ik heb dat altijd gedaan,
                  En dit is mijn 2de keer dat ik vraag hier om een foto te bewerken jullie doen net of ik hier elke dag iets plaats??

                  Dit is nu wat ik ervan gemaakt heb...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto's bewerken

                    Ai... met een wat lichtere achtergrond was die (onvolledige) selectie misschien niet zo erg opgevallen.
                    Een en ander hangt natuurlijk af van wat jij zelf (of je klant) OK vindt.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto's bewerken

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Ai... met een wat lichtere achtergrond was die (onvolledige) selectie misschien niet zo erg opgevallen.
                      Een en ander hangt natuurlijk af van wat jij zelf (of je klant) OK vindt.
                      Het valt alleszins reuze mee da logo is nie veel beter , past goed bij el kaar IMHO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto's bewerken

                        Heb die kleur achtergrond omdat dat de kleur is die zij in alles gebruiken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto's bewerken

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sandra004 Bekijk bericht
                          Mijn programma werkt ondertussen terug dus heb het zelf gedaan, maar mijn punt is jullie doen juist of er niets meer aan te doen valt...
                          Ik heb al VEEL slechtere foto's gekregen waar ze vroegen om deze te bewerken en ik heb dat altijd gedaan,
                          En dit is mijn 2de keer dat ik vraag hier om een foto te bewerken jullie doen net of ik hier elke dag iets plaats??

                          Dit is nu wat ik ervan gemaakt heb...
                          http://i60.photobucket.com/albums/h4...e/Teamfoto.jpg
                          Nou prima nu kun je het weer zelf
                          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto's bewerken

                            Het belangrijkste is dat de TS content is met het ZELF verkregen resultaat!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X