Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(gratis ?) plugins instagram effecten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (gratis ?) plugins instagram effecten

    Ik ben op zoek naar (gratis) degelijke plugins voor CS5 of PS Elements om instagram-effecten te bekomen ?
    Zoekend via Google vind ene kat haar jongen niet meer tss degelijke en rommelsites.

    Alvast bedankt,
    Annie

  • #2
    Re: (gratis ?) plugins instagram effecten

    Misschien zit hier wel iets tussen. Het zijn wel actions.

    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: (gratis ?) plugins instagram effecten

      Oorspronkelijk geplaatst door anniebos Bekijk bericht
      Ik ben op zoek naar (gratis) degelijke plugins voor CS5 of PS Elements om instagram-effecten te bekomen ? Zoekend via Google vind ene kat haar jongen niet meer tss degelijke en rommelsites. Alvast bedankt, Annie
      Dag Annie,
      Instagram is er nu net eenmaal voor mensen die geen PShop of een andere persoonlijke fotobewerking wensen uit te voeren. Zodus, als je een instagram-stijl wenst te bekomen, kan je best je shots nemen met een telefong en die dan ook door instant proggie draaien... WTF?!
      Cheers,
      F.

      Comment


      • #4
        Re: (gratis ?) plugins instagram effecten

        ik heb zelf ook al 2x zitten zoeken en een tiental actions etc gedownload maar niks dat echt mijn goesting is.
        Als je het zelf wilt proberen dan kun je met curves (ctrl + m) wel een heel eind komen door het contrast van bijv. Blauw en groen omlaag te helpen. Ouderwets-aandoende foto's hebben vaak geen echt zwart of wit erin en ook wat verkleuring.
        Hier staat ergens een tekening bij : http://www.modelmayhem.com/po.php?th...1#post15855107

        Zodra je een leuk effect hebt bedacht dan kun je er een action van maken. Niet zo moeilijk: actions panel nemen, nieuw bladje aanklikken en naam kiezen, op Record duwen en dan doe je de acties die je wilt doen, daarna zet je terug op stop. Net zoals een ouwe cassetterecorder
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment

        Working...
        X