Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volkoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Volkoren








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Volkoren

    leuk gedaan zo,n volkoren Mikado.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Volkoren

      Waar blijf je het halen? Mooi en origineel!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Volkoren

        Goed gedaan.
        Als ik echt wil muggenziften; de glazen pot trekt rechts mijn aandacht.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Volkoren

          zeer goed creatief bezig volgens mij...
          groetjes aline

          Comment


          • #6
            Re: Volkoren

            Altijd speciale uitvoeringen voor alledaagse dingen. Je bent een bron van inspiratie.
            En ook altijd knap uitgevoerd.
            Fotografie is leren kijken.
            http://johanluyckx.weebly.com

            Comment


            • #7
              Re: Volkoren

              tof!
              Hoe komt een mens zo op zijn ideeën, vraag ik me soms af
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Volkoren

                nee, dit heeft me niet veel te bieden.
                een eerder flauwe foto vind ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Volkoren

                  Oorspronkelijk geplaatst door fonteintje Bekijk bericht
                  nee, dit heeft me niet veel te bieden.
                  een eerder flauwe foto vind ik.
                  Graag tips om te verbeteren. Als je zegt dat iets niet goed is moet je wel een alternatief geven, nietwaar?
                  Misschien bestaat er gekleurde ( blauwe, groene, ...???? ) spaghetti, die komt waarschijnlijk niet zo flauw over.
                  De reactie van Zibro daar heb ik wat aan, om in de toekomst op te letten.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Volkoren

                    Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                    Graag tips om te verbeteren. Als je zegt dat iets niet goed is moet je wel een alternatief geven, nietwaar?
                    Misschien bestaat er gekleurde ( blauwe, groene, ...???? ) spaghetti, die komt waarschijnlijk niet zo flauw over.
                    tja...tis een reactie van Fonteintje hoor HEYLO.)(
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Volkoren

                      Misschien nog een beetje meer aandacht besteden aan de onderzijde van de foto.
                      Is niet helemaal wit.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Volkoren

                        Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                        Misschien nog een beetje meer aandacht besteden aan de onderzijde van de foto.
                        Is niet helemaal wit.
                        Niet onterecht, je opmerking. Heb getracht door uit verschillende hoeken te belichten de ondergrond zo egaal mogelijk te krijgen, maar niet volledig wit, daar ik bij een eerdere inzending de opmerking kreeg dat mijn onderwerp, door gebrek aan schaduw, leek te zweven. Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel gedachten zeker?
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Volkoren

                          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                          Niet onterecht, je opmerking. Heb getracht door uit verschillende hoeken te belichten de ondergrond zo egaal mogelijk te krijgen, maar niet volledig wit, daar ik bij een eerdere inzending de opmerking kreeg dat mijn onderwerp, door gebrek aan schaduw, leek te zweven. Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel gedachten zeker?
                          Je kan natuurlijk ook zelf een slagschaduw maken natuurlijk.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Volkoren

                            Waar blijf je het halen? Mooi en origineel!
                            Hoe komt een mens zo op zijn ideeën, vraag ik me soms af
                            Altijd speciale uitvoeringen voor alledaagse dingen. Je bent een bron van inspiratie.
                            zeer goed creatief bezig volgens mij...
                            Zo'n foto's zijn in de eerste plaats interessant voor de fotograaf zelf. Je leert werken met licht en je tast de mogelijkheden van je toestel af.

                            Maar ziet er dan niemand dat dit standaard studio oefeningen zijn? (Google maar op 'pepper splash', 'spoon oil photography' ...)

                            Een beetje zoals een kind dat een instrument leert bespelen en de hele tijd diezelfde toonladders zit te spelen. Na een tijd zeg je dan toch ook: je hebt bewezen dat je het kan, nu naar interessanter werk waar je een stukje van je persoonlijkheid in kan leggen?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Volkoren

                              Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
                              Zo'n foto's zijn in de eerste plaats interessant voor de fotograaf zelf. Je leert werken met licht en je tast de mogelijkheden van je toestel af.

                              Maar ziet er dan niemand dat dit standaard studio oefeningen zijn? (Google maar op 'pepper splash', 'spoon oil photography' ...)

                              Een beetje zoals een kind dat een instrument leert bespelen en de hele tijd diezelfde toonladders zit te spelen. Na een tijd zeg je dan toch ook: je hebt bewezen dat je het kan, nu naar interessanter werk waar je een stukje van je persoonlijkheid in kan leggen?
                              Inderdaad, je hebt volledig gelijk. Eerst leren stappen en dan beginnen te lopen. Die oefening hebben we helaas van u nog niet gezien.
                              Werk met mijn " persoon " lijkheid kan ik helaas niet laten zien. Gezien mijn omvang en de max. toegelaten pixels.
                              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                              Comment

                              Working...
                              X