Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto cursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto cursus

    Hallo iedereen,

    Ik ben nu al 1 jaar bezig met fotografie en ik zoek een ervaren fotograaf die me eens wil mee nemen op reportage een soort privé cursus. Ik wil eventueel iets betalen daarvoor.
    We zijn met 2 . Het zou super zijn moesten jullie iemand kennen.
    Wij zijn van regio Brugge oostende de haan.

    Alvast bedankt !!
    Canon eos 1100D , 18-55mm zoomlens, 55-250mm zoomlens, ef 50mm 1.8 , 100mm macro 2.8 usm

  • #2
    Re: Foto cursus

    Oorspronkelijk geplaatst door urbannade Bekijk bericht
    een ervaren fotograaf die me eens wil mee nemen op reportage een soort privé cursus. Ik wil eventueel iets betalen daarvoor. We zijn met 2
    Doe aub normaal; er zal zo al niks aan overblijven...

    Comment


    • #3
      Re: Foto cursus

      Ik ken zo direct niemand en het is misschien OT maar waarom die reactie Fibonacci? Met vragen misdoet men toch niets? Als je denkt dat ze niemand gaan vinden daarvoor, leg dan uit waarom. Dan weet TS dat tenminste al.
      Er staat toch ook nergens dat het een PROFESSIONELE fotograaf moet zijn? Wel een ERVAREN. Misschien voel jij je wel geroepen als je het wereldje zo goed kent?

      @TS: Je gaat waarschijnlijk niemand vinden die dat wil doen die professioneel bezig is omdat die mensen hun boterham moeten verdienen en het dan niet kunnen gebruiken om iemand les te gaan geven. Staat ook niet echt tof ten opzichte van de opdrachtgever, die op dat moment kan denken dat hij betaalt aan de fotograaf om les te geven aan anderen (uitzonderingen daar gelaten), maar iemand die niet professioneel aan het fotograferen is maar veel ervaring heeft zou je misschien wel willen en kunnen verderhelpen.

      Hou er ook rekening mee dat de maanden Januari en februari in mijn ervaring nogal stilletjes zijn op het gebied van events :-) maar je kan chance hebben :-)
      Ikzelf kan je niet verderhelpen, maar wens je wel veel succes.

      grts,

      J
      FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

      Comment


      • #4
        Re: Foto cursus

        Oorspronkelijk geplaatst door urbannade Bekijk bericht
        ........ ik zoek een ervaren fotograaf die me eens wil mee nemen op reportage ....
        wat bedoel je met reportage...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Foto cursus

          er zijn toch fotografen die geregeld workshops geven, eens googlen dan kan je wel wat vinden
          De domeinnaam spoetnik.be wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 70,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?


          zelf zijn hier op BD 2 dames, wel één van uit Nederland
          Volg persoonlijke workshops natuurfotografie in kleine groep bij internationaal bekroonde natuurfotograaf Ingrid Vekemans. Meer info hier!

          Ontwikkel jezelf als fotograaf tijdens een van de natuurfotografie workshops, fotoreizen, individueel coachingstraject of volg de academie voor natuurfotografie.
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Foto cursus

            Canon EOS 7D * Tamron 17-50mm f/2,8 * Canon EF70-200mm f/4 L IS USM * Novoflex Noflexar 400mm f/5,6 + 600mm f/8 fastfocus grip

            Comment


            • #7
              Re: Foto cursus

              Oei, oei, wat is dit allemaal???

              Helaas ik woon niet in jullie buurt. Ik zou er zelf geen enkel probleem mee hebben om eens een namiddag of dag met minder ervaren collegae op te trekken en wat kennis of ervaring met hen te delen!
              "Just do it !"

              http://jr52.be/index.html

              Comment


              • #8
                Re: Foto cursus

                Denk dat je hier wel mee verder kan.

                Comment


                • #9
                  Re: Foto cursus

                  Waarom niet een fotoclub zoeken in de buurt altijd leuk en leerzaam !!! En er zitten altijd wel mensen bij waarmee men samen optrekt en waar men veel kan van leren.
                  Alvast ik leerde zo veel bij.

                  Mvg Vince

                  Comment

                  Working...
                  X