Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

helleborus...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • helleborus...

    ene helleborus in de sneeuw .. ben met die bloempje buiten gaan staan om sneeuw op achtergrond te hebben.
    een testje dus .. en niet met macro maar met mijn 100-400
    ik zat in tuin op vogeltjes te wachten maar die hadden blijkbaar een rustpauze vandaar dat ik het bloemeke binnen ging halen
    of



    update: scherpte

    Last edited by loena; 30 januari 2013, 16:15.

  • #2
    Re: helleborus...

    Had wel wat scherper gemogen.
    Grt
    Theike
    Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

    Comment


    • #3
      Re: helleborus...

      Ja loena, mooie poging, maar ik mis toch ook wat scherpte.
      De kleuren doen het goed.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: helleborus...

        Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
        Ja loena, mooie poging, maar ik mis toch ook wat scherpte.
        De kleuren doen het goed.

        groetjes

        moniq
        je hebt gelijk heb ook de verkeerde gepost.. zal update plaatsen.

        Comment


        • #5
          Re: helleborus...

          Deze is al veel beter.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: helleborus...

            Dat is creatief gedacht van je, zo heb je toch nog een foto. Mooi beeld, uiteraard een goede achtergrond, die heb je zelf gekozen...maar de bloem op de achtergrond stoort me wat - eigenlijk niet zozeer de bloem, maar wel de stengel...De scherpte bij nummer twee is prima, al denk ik dat je net iets teveel hebt naverscherpt, er zit een sterk randje rond vooral de bloem op de achtergrond.
            Grt, Ingrid.
            Ingrid Vekemans Photography
            Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
            http://www.ingridvekemans.com

            Comment


            • #7
              Re: helleborus...

              Inderdaad een kleinbeetje teveel verscherpt, maar verder staat dit bloemetje er zeer mooi op. Ook mooi van kleur
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

              Comment


              • #8
                Re: helleborus...

                Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                Dat is creatief gedacht van je, zo heb je toch nog een foto. Mooi beeld, uiteraard een goede achtergrond, die heb je zelf gekozen...maar de bloem op de achtergrond stoort me wat - eigenlijk niet zozeer de bloem, maar wel de stengel...De scherpte bij nummer twee is prima, al denk ik dat je net iets teveel hebt naverscherpt, er zit een sterk randje rond vooral de bloem op de achtergrond.
                Grt, Ingrid.
                ik weet niet zeker maar ik denk dat het eerder komt van een selectie gemaakt tijdens het bewerken van de foto ,het is de rand van de selectie volgens mij
                de bloem zelf staat er wel mooi op

                Comment


                • #9
                  Re: helleborus...

                  Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                  Dat is creatief gedacht van je, zo heb je toch nog een foto. Mooi beeld, uiteraard een goede achtergrond, die heb je zelf gekozen...maar de bloem op de achtergrond stoort me wat - eigenlijk niet zozeer de bloem, maar wel de stengel...De scherpte bij nummer twee is prima, al denk ik dat je net iets teveel hebt naverscherpt, er zit een sterk randje rond vooral de bloem op de achtergrond.
                  Grt, Ingrid.
                  volg deze marleen voor de rest wel een heel mooi kleurengeheel
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: helleborus...

                    Lijken inderdaad selectierandjes, mocht je deze nog verzachten dan heb je echt een hele mooie.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: helleborus...

                      thx voor reactie's
                      het zijn geen selectierandje .. het lijkt er idd zo op merkte het ook op .. maar geen idee hoe ik eraan kom .. ik denk dat het is omdat het met tele gedaan is ipv macro? zou het niet weten anders.
                      bedankt alvast voor reactie's

                      Comment


                      • #12
                        Re: helleborus...

                        ga voor de up.
                        die is mooi.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment

                        Working...
                        X