Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's maken van bouwplan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's maken van bouwplan.

    heb net kontakt gehad met een architect die mij een voorstel wil doen van de kostprijs voor zijn diensten.
    Hij vraagt mij nu om een bestaand bouwplan te fotograferen, elk onderdeel apart, om die dan naar hem door te mailen.

    Hoe doe ik dat zo duidelijk mogelijk, en met welke lens?

    Vrgrtn Marcel
    Nikon D750, Nikon: AFS 50mm 1:1.4 - 16-35mmG ED - 24-70mmG 2.8 ED - 70-200mmG 2.8 ED - 105mm 2.8VR-IF - .
    Nikon D90, Nikon 18-200mm VRII - SB600. Sigma: 17-70 1:2.8 - 150-500mm OS.

  • #2
    Re: Foto's maken van bouwplan.

    Grapje hoor ... mss moet je eerst naar een andere architect om een 'bouwplan' te laten maken.

    Ik bedoel: ik begrijp de vraag niet.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Foto's maken van bouwplan.

      laat hem dat zelf maar doen.
      wat een giller.
      straks gaat er wat fout en geeft hij jou de schuld omdat jij verkeerde gegevens verstrekt hebt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Foto's maken van bouwplan.

        Kopieerapparaat misschien?
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

        Comment


        • #5
          Re: Foto's maken van bouwplan.

          Heb het zelf opgelost, heb met mijn 105mm clos-up foto's gemaakt van het bestaand bouwplan.
          Elk fragment van een tekening, bouwplan is vrij groot als het opengevouwen is, daarna wat bijgesneden en verzonden.

          jr52, zoals je kon lezen, was er reeds een bestaand bouwplan, de architect vroeg om dat bouwplan te fotograferen en door te mailen. Het gaat hier over een kleine verbouwing, probeer daar maar eens een architect voor te vinden. Dit is de zevende oprij.

          bouk, het ging hier wel over een voorstel, geen finaalplan. Hij wou gewoon de huidige situatie inschatten.
          Komen kijken is eventueel, na akkoord, voor daarna

          Rufus1964, de meeste copycenter kunnen niet overweg met een plan van die grote, had ik al voor geinformeerd,
          en ik wou dit zo vlug mogelijk uit de voeten hebben, daarom dit topic. Ik heb er niet veel aan gehad, spijtig.

          Vrgrtn Marcel
          Last edited by BaseLine; 29 januari 2013, 12:39.
          Nikon D750, Nikon: AFS 50mm 1:1.4 - 16-35mmG ED - 24-70mmG 2.8 ED - 70-200mmG 2.8 ED - 105mm 2.8VR-IF - .
          Nikon D90, Nikon 18-200mm VRII - SB600. Sigma: 17-70 1:2.8 - 150-500mm OS.

          Comment


          • #6
            Re: Foto's maken van bouwplan.

            Oorspronkelijk geplaatst door BaseLine Bekijk bericht
            Heb het zelf opgelost, heb met mijn 105mm clos-up foto's gemaakt van het bestaand bouwplan.
            Elk fragment van een tekening, bouwplan is vrij groot als het opengevouwen is, daarna wat bijgesneden en verzonden.

            jr52, zoals je kon lezen, was er reeds een bestaand bouwplan, de architect vroeg om dat bouwplan te fotograferen en door te mailen. Het gaat hier over een kleine verbouwing, probeer daar maar eens een architect voor te vinden. Dit is de zevende oprij.

            bouk, het ging hier wel over een voorstel, geen finaalplan. Hij wou gewoon de huidige situatie inschatten.
            Komen kijken is eventueel, na akkoord, voor daarna

            Rufus1964, de meeste copycenter kunnen niet overweg met een plan van die grote, had ik al voor geinformeerd,
            en ik wou dit zo vlug mogelijk uit de voeten hebben, daarom dit topic. Ik heb er niet veel aan gehad, spijtig.

            Vrgrtn Marcel
            Voor een klein prijsje (en pak minder moeite dus) kan je dat in bijna elke plot-winkel laten inscannen. Dan heb je gewoon meteen een PDF en kan je er nog mee doen wat je wil.
            portfolio - blog

            Comment

            Working...
            X