Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slijp.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slijp.

    'k Heb goestig om keer in Showcase te posten.
    't Is de eerste keer ik mij met abstract bezig hou. Harde kritiek mag dus.



    Bedankt om te kijken. Jill.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Slijp.

    Leuk concept maar de uitvoering kan beter. De scherpte is er niet (kleiner diafragma nodig) en omdat het licht van de achterkant komt zie je het kleurverschil van de potloden nauwelijks. De 'horizon' op je foto helt ook af naar links.
    Don't take it personal hé, ik bedoel het goed en hoop dat je er iets aan hebt en jah...eerlijk is eerlijk hé ;-)
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

    Comment


    • #3
      Re: Slijp.

      Ik neem het zeker niet persoonlijk hoor! Het is de allereerste keer ik zoiets doe, en als ik hier post mag ik kritiek verwachten he. Het helpt me trouwens
      vooruit. Abstract moet perfect zijn. De potloden lagen op een wit doosje, en dat doosje stond in een witte bak, (bak op zijn zijde) waar de zon langs achter op scheen.
      Had beter eens een foto van de setting getrokken.
      De DOF is inderdaad zeer beperkt.
      Volgende x beter, erg bedankt om je commentaar.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Slijp.

        Het idee vind ik heel goed maar inderdaad helaas niet scherp. En met tegenlicht maak je het er niet makkelijker op.
        Blijven knutselen, altijd leuk om eens iets anders te proberen

        Grappig dat je hier iets post, zit ook al enkele dagen te broeden op iets
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Slijp.

          Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          Grappig dat je hier iets post, zit ook al enkele dagen te broeden op iets
          Toch geen slijper he???? Laat je maar keer gaan!
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Slijp.

            Fijne poging, Jill. Laat je niet ontmoedigen... hopelijk is het potlood scherper.

            Comment


            • #7
              Re: Slijp.

              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              ..'k Heb goestig om keer in Showcase te posten.
              Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
              ------
              leuke poging.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Slijp.

                'k Mag mij ook eens laten gaan he Bouk, + er hier hardere kritiek komt.
                Merci voor de reacties.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Slijp.

                  het idee is leuk! kzou daar verder mee spelen...
                  groetjes
                  hilde

                  Comment

                  Working...
                  X