Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus

    Met zijn 1952 meter het hoogste punt van het Troodosgebergte.
    In de winter vertoef je in T-shirt op een terrasje aan de kust en een uurtje rijden, of 50 km, later/verder kan skiën op de Olympus.
    Pano van drie foto's.


    Komt beter tot zijn recht wat groter.

    Groetjes

  • #2
    Re: Olympus

    Mooie pano, de kleine versie is wat moeilijk te beoordelen hier, maar de grote is zeer mooi.
    Het donkere gedeelte rechts vraagt veel aandacht, ik zou daar nog wat proberen aan te doen.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Olympus

      mooie pano,zeker de grote versie, knap gedaan
      omgeving blijkbaar ook geschikt voor mountenbikers,
      lijkt mij wel leuk daar!!
      mvg. Hans
      Alleen mensen met fantasie,
      hebben oog voor de werkelijkheid.
      Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro

      Comment


      • #4
        Re: Olympus

        Ik volg, de grote versie
        Misschien iets meer voorgrond om meer de diepte te accentueren.
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: Olympus

          'k vind het een mooie pano bij leven en welzijn hoop ik daar ook eens naartoe te gaan

          mvg jako
          Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

          jako

          Comment


          • #6
            Re: Olympus

            Jij bent toch een krak in pano's maken he. Die donkere plek rechts leid mij niet af.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Olympus

              Oorspronkelijk geplaatst door jako Bekijk bericht
              'k vind het een mooie pano bij leven en welzijn hoop ik daar ook eens naartoe te gaan

              mvg jako
              Als ik je dan een raad mag geven Jako, ga dan in febr/mrt/apr (als je kan), dan is alles er mooi groen, de meeste planten staan in bloei en de temperatuur is er heel aangenaam.
              Tijdens de zomermaanden is alles er verdord door de verzengende hitte, en bestaan de kleuren van de landschappen uit .....50 tinten bruin.
              Tenzij je van de hitte en verdorde landschappen houdt natuurlijk .
              Last edited by Guest17; 26 januari 2013, 15:16.

              Comment


              • #8
                Re: Olympus

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Als ik je dan een raad mag geven Jako, ga dan in febr/mrt/apr (als je kan), dan is alles er mooi groen, de meeste planten staan in bloei en de temperatuur is er heel aangenaam.
                Tijdens de zomermaanden is alles er verdord door de verzengende hitte, en bestaan de kleuren van de landschappen uit .....50 tinten bruin.
                Tenzij je van de hitte en verdorde landschappen houdt natuurlijk .
                Bedankt Djivan voor de tip
                mvg jako
                Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                jako

                Comment


                • #9
                  Re: Olympus

                  Erg mooie pano. Alles mooi onder controle.
                  Misschien toch even nadenken of die donkere hoek iets bijdraagt ?
                  Inderdaad een prachtig eiland, om te vertoeven !
                  Groeten,
                  Johan
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Olympus

                    Ik heb daar ook gestaan twee zomers geleden en wat shots genomen, en allemaal de vuilbak in. Zo'n landschap kan je bijna geen eer aandoen met een foto.
                    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                    Comment


                    • #11
                      Re: Olympus

                      Mooie pano Djivan !
                      Mvg.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Olympus

                        Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                        Ik heb daar ook gestaan twee zomers geleden en wat shots genomen, en allemaal de vuilbak in. Zo'n landschap kan je bijna geen eer aandoen met een foto.
                        Je kan met geen enkele foto de realiteit/wijdsheid van een landschap weergeven, dat bestaat niet, iedereen weet dat. Je kan het wel trachten zo goed mogelijk te benaderen, daarom best met pano's als het wijdse landschappen betreft.
                        Ik vraag me af of ik op Cyprus zelfs één foto zou nemen tijdens de zomermaanden. Het mooie landschap is dan nog 10 % van wat het 's winters is. Je mist het groen, al de bloesems en vooral de helderheid van de lucht en de besneeuwde toppen.
                        's Zomers krijg je mij daar niet naar toe , daarvoor is het té mooi in de winter. Maar ja, soms is men aan een bepaalde periode gebonden door beroepsbezigheden, maar dan zou ik er zeker niet naar toe gaan in de hoop mooie foto's te kunnen maken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Olympus

                          Erg mooi, vooral de vergrote uitgave

                          Comment


                          • #14
                            Re: Olympus

                            ik vind knap, voor iets meer plaats zou mi beter zijn
                            mvg Wilfried

                            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                            Comment


                            • #15
                              Re: Olympus

                              mooie grote
                              heb idd ook een beetje m'n twijfels over donkere rechter gedeelte
                              mss beter zonder
                              ook mocht er onderaan een cmtje meer op
                              maar buiten dit zeven van muggen:
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

                              Comment

                              Working...
                              X