Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flare

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flare



    Hoi,

    Deze fotograaf gebruikt in zijn foto's vaak deze flare-achtige gloeden.

    Iemand een idee hoe deze toe te voegen?



    Bedankt alvast,
    groetjes.

  • #2
    Re: Flare

    Een ingebouwde Photoshop-filter?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Flare

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Een ingebouwde Photoshop-filter?
      o_O
      Hoe dacht je dergelijk resultaat met een lens flare te bekomen?
      Curiously,
      F.

      Comment


      • #4
        Re: Flare

        Ik ben een ander type van fotograaf, F. Ik ben degene die een hekel heeft aan flou artistique, korrel, vignettering, flare en dat soort dingen, dus ik ga die zaken eerder vermijden dan ze achteraf te willen toevoegen.
        Maar ieder zijn meug.
        Ik heb geen idee of je met die PS-filter hetzelfde kunt bewerkstelligen, maar voor degenen die een goeie foto willen..., go ahead zou ik zeggen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Flare