Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oplaadbare AAA GP 800 mah batterijen+laadtijd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oplaadbare AAA GP 800 mah batterijen+laadtijd?

    Hallo

    ik heb thuis een digitale camera, maar ook een MP3 player die werken op AAA batterijen. Ik wil graag oplaadbare batterijen kopen en mijn keus is gevallen op de GP 800 Mah batterijen.

    Mijn vraag gaat over het laden. Ik zie veel laders van GP en ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Ze komen vaak met 4 AA batterijen erbij. Maar ik heb AAA batterijen.

    Mijn vraag: Gelden er dezelfde laadtijden voor AA batterijen als voor AAA batterijen? Ik zag bijvoorbeeld een van 18uur en een ander van 16 uur laadtijd.

    Hoe kun je zien of ze opgeladen zijn? Help aub.Ik wil graag een GP kopen.

    John

  • #2
    Kijk eens op de site van GP: http://www.gpbatteries.nl/productoverzicht.html

    Je kan er ook de gebruiksaanwijzingen vinden.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Originally posted by John
      Hallo

      ik heb thuis een digitale camera, maar ook een MP3 player die werken op AAA batterijen. Ik wil graag oplaadbare batterijen kopen en mijn keus is gevallen op de GP 800 Mah batterijen.

      Mijn vraag gaat over het laden. Ik zie veel laders van GP en ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Ze komen vaak met 4 AA batterijen erbij. Maar ik heb AAA batterijen.

      Mijn vraag: Gelden er dezelfde laadtijden voor AA batterijen als voor AAA batterijen? Ik zag bijvoorbeeld een van 18uur en een ander van 16 uur laadtijd.

      Hoe kun je zien of ze opgeladen zijn? Help aub.Ik wil graag een GP kopen.

      John
      GP batterijen zijn prima maar de goedkopere laders (powerbank 2 en 3) zijn het geld niet waard.
      Beter is een snelladertje dat onder meerdere merknamen in de handel is, laadt AA in 3 uur en AAA in 1, 5 uur , kan ook ontladen en druppelladen (HEMA in Nederland), is microprocessor gestuurd.
      AAA moet je beslist niet dezelfde tijd laden als AA met veel hogere capaciteit, dan worden ze gebraden.........., de laadtijd is evenredig met de capaciteit.

      Comment

      Working...
      X