Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdwijnend in de mist.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verdwijnend in de mist.

    Denk mijn laatste winterse foto, van mij mag de lente wel gaan aanbreken, alles weer lekker groen.



    Update:
    Last edited by jos82; 26 januari 2013, 20:56.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Verdwijnend in de mist.

    Leuke diepte werking met die laagjes, mist en slinger van de oever. Fijn sfeertje ook. De foto lijkt heel scheef te staan (hoewel deze dat wellicht niet is).
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Verdwijnend in de mist.

      mooi, maar omdat de toppen van de bomen er toch niet opstaan zou ik wat van de bovenkant afhalen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Verdwijnend in de mist.

        Winterse diepte
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Verdwijnend in de mist.

          Prachtige winterse foto. Hele mooie compo en ook wel origineel
          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

          Comment


          • #6
            Re: Verdwijnend in de mist.

            deze vind ik super, waterbomen die verdwijnen in de diepte .
            knap

            grt
            steve

            Comment


            • #7
              Re: Verdwijnend in de mist.

              Schitterend! Heb al dikwijls gevloekt deze week als ik 's ochtends naar het werk reed en die mooie berijpte bomen zag staan. Maybe tomorrow :-D
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

              Comment


              • #8
                Re: Verdwijnend in de mist.

                Dat is toch iets dat ik nu mis zunne...die schoonheid van een winters landschap...schitterend, die rijp op de bomen
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                Comment


                • #9
                  Re: Verdwijnend in de mist.

                  Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                  Dat is toch iets dat ik nu mis zunne...die schoonheid van een winters landschap...schitterend, die rijp op de bomen
                  Weet je wat....ik heb een idee....gewoon ruilen....jij naar hier en ikke naar ginder....toch ne mooi voorstel zeker

                  Sorry Jos....jou foto...heel sfeervol mooi de mist maar zit toch een beetje aan het twijfelen wat de comp betreft...paaltje stoort hier een beetje.
                  Kon je niet nog ietske naar voren gaan staan?

                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verdwijnend in de mist.

                    Bedankt voor alle reacties en het kijken.

                    Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                    Sorry Jos....jou foto...heel sfeervol mooi de mist maar zit toch een beetje aan het twijfelen wat de comp betreft...paaltje stoort hier een beetje.
                    Kon je niet nog ietske naar voren gaan staan?
                    Gr Pascale
                    Je hoeft geen sorry te zeggen om uw mening te geven he Pascale.
                    Had het paaltje juist meegenomen in de compo als voorgrondelement om meer diepte te geven, maar ik ik snap wel wat je bedoelt.
                    Ik kan hier nog wel verder naar voren mits ik wel op het ijs ga staan, nu stond ik op de kant, verder dan het paaltje kan je dan niet.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verdwijnend in de mist.

                      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                      Weet je wat....ik heb een idee....gewoon ruilen....jij naar hier en ikke naar ginder....toch ne mooi voorstel zeker
                      Ik denk dat je, als ambassadeur van de Noordzee (en dat bedoel ik als compliment hé) je eigen zeitje rap zou missen hoor Pascale, tenzij je ambitie hebt om je op de Singaporese skyscraper architectuur te storten want de hele kustlijn hier is bezaaid met tankers....niet echt fraai voor zeeschapsfotografen.

                      Dit even terzijde. Mag hé Jos
                      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verdwijnend in de mist.

                        Mooie foto, Jos.
                        Ik ga mee met Bouk zijn opmerking. Dan wordt het doorkijkje(optisch) ook minder nauw.
                        Groeten,
                        Johan
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verdwijnend in de mist.

                          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                          Bedankt voor alle reacties en het kijken.



                          Je hoeft geen sorry te zeggen om uw mening te geven he Pascale.
                          Had het paaltje juist meegenomen in de compo als voorgrondelement om meer diepte te geven, maar ik ik snap wel wat je bedoelt.
                          Ik kan hier nog wel verder naar voren mits ik wel op het ijs ga staan, nu stond ik op de kant, verder dan het paaltje kan je dan niet.
                          Ah zo....wist niet echt wat het was....dacht dat het een paadje was.
                          Dan begrijp ik ook waarom je deze standpunt nam!


                          Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                          Ik denk dat je, als ambassadeur van de Noordzee (en dat bedoel ik als compliment hé) je eigen zeitje rap zou missen hoor Pascale, tenzij je ambitie hebt om je op de Singaporese skyscraper architectuur te storten want de hele kustlijn hier is bezaaid met tankers....niet echt fraai voor zeeschapsfotografen.

                          Dit even terzijde. Mag hé Jos
                          Ik zou mij daar toch wel amuseren hoor....denk dat mensen fotograferen daar ook best fijn zou zijn

                          Gr Pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verdwijnend in de mist.

                            Schitterend, vind de compo heel knap en een zeer goede diepte.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verdwijnend in de mist.

                              PRACHTIG !! de lente mag nog even wachten
                              groetjes Pascal
                              Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken :)
                              mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

                              Comment

                              Working...
                              X