Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winterforest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winterforest


  • #2
    Re: winterforest

    Schitterend Gils-plaatje !

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: winterforest

      Prachtig
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: winterforest

        altijd special die plaatjes van jou
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: winterforest

          heel mooi en vooral ...doorgaan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: winterforest

            Kan het ook zeker smaken, speciaaltje weer.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: winterforest

              Lekker simpel maar sterk. Het uit het midden halen naar links vind ik een beetje dwangmatig zo, ik zou het gewoon lekker centraal zetten. De scene kan het prima hebben imo. Óf je moet het geheel een stuk minder krap kaderen, dan heeft het uit het midden halen wel weer zin.

              De boomtoppen zien er wat soft uit, nabewerking? Vind het persoonlijk niet zo mooi.
              WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

              Comment


              • #8
                Re: winterforest

                Hier ook Gil .... simpel en fijn ( meer moet dat niet zijn )
                Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                Comment


                • #9
                  Re: winterforest

                  Héél mooi! Leuke sfeer straalt deze foto uit!

                  Comment


                  • #10
                    Re: winterforest

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                    Lekker simpel maar sterk. Het uit het midden halen naar links vind ik een beetje dwangmatig zo, ik zou het gewoon lekker centraal zetten. De scene kan het prima hebben imo. Óf je moet het geheel een stuk minder krap kaderen, dan heeft het uit het midden halen wel weer zin.

                    De boomtoppen zien er wat soft uit, nabewerking? Vind het persoonlijk niet zo mooi.
                    Heb die foto ook knal centraal en ook heel scherp. Maar dan zit er weinig sfeer in ...

                    Tracht steeds mijn eigenheid mee te geven aan mijn foto's en steeds zoveel mogelijk creatief te zijn in het benaderen van het onderwerp en vooral veel sfeer te scheppen.
                    Durf daarom ook wel eens knal tegen de regels van de fotografie in te gaan...
                    Niet iedereen zal dat daarom mooi vinden ... maar ik vind het voortdurend zoeken naar originaliteit en creativiteit voor mijzelf een uitdaging en veel pret en spanning in de beleving tijdens het uitvoeren van de bewerking.
                    Bedankt voor de commentaren.
                    Groet.
                    Gil

                    Comment


                    • #11
                      Re: winterforest

                      Ik vind deze minder geslaagd, maar het is meer een kwestie van smaak.
                      Wat ik wel weet te waarderen is dat je tegen de regels in durft te gaan en inderdaad steeds blijft zoeken naar originaliteit.
                      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                      Comment

                      Working...
                      X