Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon CP5700 SLC en/of MLC CF

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon CP5700 SLC en/of MLC CF

    Beste forumleden,

    ik heb onlangs een CP5700 gekocht. Maar ik lees eiginaardige dingen over Single level cell compacfalsh en multi level cell cf.
    De ene zegt dat het niet allebij werkt, de andere zegt van wel, kan iemand mij hier duidelijkheid in veschaffen? Mede CP5700 eigenaars?

    Groeten,
    Dave
    Nikon CP 5700
    Sony Cybershot P71

  • #2
    Originally posted by HappyOne
    Beste forumleden,

    ik heb onlangs een CP5700 gekocht. Maar ik lees eiginaardige dingen over Single level cell compacfalsh en multi level cell cf.
    De ene zegt dat het niet allebij werkt, de andere zegt van wel, kan iemand mij hier duidelijkheid in veschaffen? Mede CP5700 eigenaars?

    Groeten,
    Dave
    Heb naast een Sandisk Ultra(256) ook een Ridata(256) van bij de Vasa en zeer tevreden. Nog nooit problemen gehad. Heb de beide trouwens al gebruikt bij een test op de EOS 300D en de Nikon D70. Werken op al deze toestellen zonder probleem. De Sandisk Ultra II schijnt wel op de D70 sneller te zijn. Kaartjes wel best formateren op je toestel als je alles wil wissen, gaat ook sneller. Bij Toshiba is er inderdaad sprake van SLC en MLC. Naar het schijnt steeds SLC nemen als je voor Toshiba kiest. Maar je kan gerust vertrouwen hebben in o.a. Ridata en de huisleverancier Vasa Carapoc uit Australië.

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment

    Working...
    X