Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

starten met studioflitsen: tips voor aankoop? (miskoop vermijden ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • starten met studioflitsen: tips voor aankoop? (miskoop vermijden ;)

    Hallo, ik wil graag -op bescheiden niveau- meer weten over studio flitsen.

    Mijn bedoelingen zijn de volgende:
    - af en toe thuis portretten maken van familieleden
    - af en toe portretten maken op locatie
    - meer leren over lichtmetingen met lichtmeter, studio technieken enzovoorts.

    Ik ben een amateur en ik ben dus niet van plan die HEEL vaak te doen. Toch wil ik wel materiaal kopen waarbij ik na een jaar geen spijt heb, en wat hogerop moet omwille van vanzelfsprekende zaken, vb sterkte van de lamp, grootte van een softbox, enz....

    Zat/zit er iemand in dezelfde situatie als mij, en wil je je ervaringen delen? Waar moet ik bijv. zeker op letten bij de aankoop??
    Ik heb een Nikon D600 en Nikon D90

    Zijn volledige studio sets zoals de deze goed bijv? ik lees er goede reviews van op het internet:

    http://www.kamera-express.be/product...ductTabsAnchor


    thanks,

  • #2
    Re: starten met studioflitsen: tips voor aankoop? (miskoop vermijden

    is 'op locatie' elektriciteit?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: starten met studioflitsen: tips voor aankoop? (miskoop vermijden

      ja altijd, altijd binnen.

      Comment


      • #4
        Re: starten met studioflitsen: tips voor aankoop? (miskoop vermijden

        Oorspronkelijk geplaatst door TheNikonDude Bekijk bericht
        ja altijd, altijd binnen.
        vidaXL.nl - Alles voor thuis en in de tuin. Bestel meubelen, sportartikelen, hardware en speelgoed eenvoudig online. Snelle bezorging.


        Ook al veel positieve dingen van gehoord

        Comment


        • #5
          Re: starten met studioflitsen: tips voor aankoop? (miskoop vermijden