Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bunker 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bunker 3

    Last edited by vanzwolle; 30 oktober 2013, 09:16.
    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

  • #2
    Re: Bunker 3

    Wat voor bunker is dat ? Het is zoo groot. Heel interessant. En waar staat die ?

    Comment


    • #3
      Re: Bunker 3

      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Wat voor bunker is dat ? Het is zoo groot. Heel interessant. En waar staat die ?
      Ik heb het ook reeds gevraagd bij 'Bunker 2', of ten minste gesuggereerd dat ik het graag zou weten, maar kreeg geen antwoord.
      Zal misschien een geheime bunker zijn .

      Comment


      • #4
        Re: Bunker 3

        Mooi gedaan, alhoewel vind ik de deur links storend ook al behoort dit tot de bunker (ben zelf bunker kenner). Beter de poort dicht gedaan (als dit kon). Want nu hindert de deur een beetje het dieptezicht in de linkergang. Vind ik.
        Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

        Comment


        • #5
          Re: Bunker 3

          Oorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk bericht
          Mooi gedaan, alhoewel vind ik de deur links storend ook al behoort dit tot de bunker (ben zelf bunker kenner). Beter de poort dicht gedaan (als dit kon). Want nu hindert de deur een beetje het dieptezicht in de linkergang. Vind ik.
          Ik kan een heel eind met jouw mening mee gaan, maar ipv deur dicht doen zou ik adviseren om een paar passen achteruit te doen om zo de gehele deur in beeld te krijgen. Verder een hele mooie plaat.
          Website: cameraobschuura.nl
          Twitter: @CameraObSchuura
          FaceBook: Cameraobschuura

          Comment


          • #6
            Re: Bunker 3

            Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
            Ik kan een heel eind met jouw mening mee gaan, maar ipv deur dicht doen zou ik adviseren om een paar passen achteruit te doen om zo de gehele deur in beeld te krijgen. Verder een hele mooie plaat.
            Kan ook, zo zal de lamp boven ook wat meer in het zicht komen.
            Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

            Comment


            • #7
              Re: Bunker 3

              Oorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk bericht
              Kan ook, zo zal de lamp boven ook wat meer in het zicht komen.
              Gelukkig, ik kraam geen onzin uit.

              Ik roep af en toe ook maar wat in de hoop dat anderen er ook wat aan hebben. Dan is het mooi als men mijn mening kan delen.

              Ik schat in dat de deur een klein beetje (30 graden) open staat. Mocht de deur heel ver (150 graden) open staan dan nog een stap extra naar achteren om ook de doorgan op de foto te krijgen.
              Last edited by Cameraobschuura; 21 januari 2013, 10:04.
              Website: cameraobschuura.nl
              Twitter: @CameraObSchuura
              FaceBook: Cameraobschuura

              Comment


              • #8
                Re: Bunker 3

                Oorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk bericht
                Mooi gedaan, alhoewel vind ik de deur links storend ook al behoort dit tot de bunker (ben zelf bunker kenner). Beter de poort dicht gedaan (als dit kon). Want nu hindert de deur een beetje het dieptezicht in de linkergang. Vind ik.
                Was ook het eerste waaraan ik dacht toen ik de foto zag.
                Mvg.

                Comment


                • #9
                  Re: Bunker 3

                  mooi en ik volg Harm
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bunker 3

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Ik heb het ook reeds gevraagd bij 'Bunker 2', of ten minste gesuggereerd dat ik het graag zou weten, maar kreeg geen antwoord.
                    Zal misschien een geheime bunker zijn .
                    Mij lijkt dit eerder een fort in plaats van een bunker.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bunker 3

                      mooi en je gaat lekker zo.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bunker 3

                        Oorspronkelijk geplaatst door fonteintje Bekijk bericht
                        Mij lijkt dit eerder een fort in plaats van een bunker.
                        Zie mijn reactie bij 'Bunker 2'.
                        Maar ik zie reeds waarom er geen antwoord komt........urban.bogtrotters.be........ is duidelijk niet.
                        Last edited by Guest17; 22 januari 2013, 14:24.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bunker 3

                          Ik deel jullie mening dat de deur links een beetje stoort, maar het was deze foto of gene en eigenlijk ben ik er best tevreden over.
                          Deze bunker staat al jaaaaren leeg en het vocht heeft ondertussen zijn werk gedaan met als resultaat vastgeroeste scharnieren !
                          Ik kon dan wel een stapje naar voren gaan maar dan kwam de splitsing niet tot zijn recht...
                          Een stapje naar achteren en de deur kwam nog meer in het zicht + de muurbeugels in de linker gang zouden meer verdwijnen.
                          Ik kon dan nog wel een stapje naar rechts zetten maar dan verdwijnt de diepte/kromming weer in de rechtse gang en ik wou vooral vanuit het midden van de linkse tunnel mijn shot nemen voor de symmetrie.

                          Bedankt voor jullie reacties.
                          Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bunker 3

                            Oorspronkelijk geplaatst door vanzwolle Bekijk bericht
                            Ik deel jullie mening dat de deur links een beetje stoort, maar het was deze foto of gene en eigenlijk ben ik er best tevreden over.
                            Deze bunker staat al jaaaaren leeg en het vocht heeft ondertussen zijn werk gedaan met als resultaat vastgeroeste scharnieren !
                            Ik kon dan wel een stapje naar voren gaan maar dan kwam de splitsing niet tot zijn recht...
                            Een stapje naar achteren en de deur kwam nog meer in het zicht + de muurbeugels in de linker gang zouden meer verdwijnen.
                            Ik kon dan nog wel een stapje naar rechts zetten maar dan verdwijnt de diepte/kromming weer in de rechtse gang en ik wou vooral vanuit het midden van de linkse tunnel mijn shot nemen voor de symmetrie.

                            Bedankt voor jullie reacties.
                            Weet intussen via PB (waarvoor dank XXXXX) waar deze zich bevindt.
                            Nu begrijp ik ook de link met foto van die bruinkoolschepper .
                            Is verboden terrein niet. Vandaar uw stilzwijgen ?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bunker 3

                              Als ik mijn foto's op dit forum post is dat omdat ik iets wil bijleren op het gebied van fotografie en niet om als een soort vvv te fungeren.
                              Of dit nu verboden terrein is, ja of neen, doet er hier niet toe, maar heb er alleszins geen probleem mee en heb het ook nooit ontkent !
                              Het gaat hier om de foto en niet om de locatie....
                              Last edited by vanzwolle; 22 januari 2013, 15:26.
                              Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

                              Comment

                              Working...
                              X