Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sandisk Ultra II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sandisk Ultra II

    Ben momenteel radeloos.
    Kocht enkele weken geleden een Panasonic FZ 10 bij top-foto en drie geheugenkaarten Sandisk Ultra II van 256 Mb.
    De bijgeleverde geheugenkaart van 16 Mb , na maken van enkele foto's in de geheugenkaartlezer van PC gestoken en geen probleem.
    Dan de eerste 256 Mb gebruikt, met zo'n 70 foto's erop en wat blijkt... PC maakt melding dat de geheugenkaart leeg is en/of niet kan gelezen worden. Alhoewel ik alle foto's op display van fototoestel kan bekijken.Bij tweede geheugenkaart idem dito.Werden allen geformatteerd op fototoestel met handleiding ernaast.
    HELP

  • #2
    Hallo

    Hoe probeer je de foto's naar je PC over te zetten ?
    Rechtstreeks met een kabel tussen je toestel en de PC ?
    Of via een aparte kaartlezer die in de PC zit of ermee verbonden is ?

    Indien je de beelden op je toestel wel perfect kunt zien, betekent dit dat deze correct werden weggeschreven. Anders zou je toestel deze niet kunnen weergeven. De kaart is zeker niet defect.

    Probeer het in ieder geval eerst met de kabel die bij je toestel geleverd werd.

    Aparte kaartlezers kunnen soms problemen opleveren.

    Succes

    Groetjes,

    Marc

    NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

    Comment


    • #3
      Ik woon in omgeving Dendermonde (Buggenhout). Je mag altijd even langs komen met je fototoestel, geheugenkaart en de bijgeleverde software en kabelkes. Ik wil het wel eens uitchecken.
      mail me als je hieraan iets hebt.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Hallo

        Ik ben blij dat je mag ruilen bij TOPFOTO en dat je probleem zodoende van de baan zal zijn.
        Zelf ben ik zéér tevreden over de service van TOPFOTO.
        Een 2tal weken geleden ontving ik 2 CF MAGICSTORE van 2.2 GB.
        Ik had deze per post besteld.
        Bij ontvangst bleken deze totaal onbetrouwbaar of zelfs niet te werken op een NIKON D70 en een CANON EOS MARKII.
        Eén telefoontje naar Duitsland volstond om deze te mogen terugzenden.
        Ik heb opgelegd voor CF van 1 GB van SANDISK ULTRA II.

        Ik heb nog nooit geen stap in hun winkel gezet, maar alles via email gedaan. Een plezier van een service, en je mag zelfs in het nederlands corresponderen, allemaal geen probleem.

        Het is via commentaar van andere leden van BD dat ik kon uitmaken dat TOPFOTO inderdaad ook TOPSERVICE levert.

        Je mag dus op je 2 oren slapen : het komt bij jou ook zeker in orde !

        Groetjes,

        Marc


        NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

        Comment

        Working...
        X