Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Levensloop Sint-Truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Levensloop Sint-Truiden

    Hier het promotie filmpje dat ik maakte voor de school waar mijn zus les geeft.
    De beelden in dit filmpje zijn dus van 2011.



    Levensloop of Relay For Life, is een prachtig evenement ten voordele van de stichting tegen kanker.
    Doel 24u bewegen en geld inzamelen voor onderzoek.
    Tijdens de 24u zijn er tal van randactiviteiten en standen, er hangt een geweldige sfeer!
    Het hele evenement steunt op vrijwilligerswerk.

    Link naar het overzicht van de editie 2012 "Ik ben Levensloop Sint-Truiden 2012" want dat mag ik hier niet posten denk ik. (muziek)

    Dit jaar bracht het evenement ongeveer € 163 000 op.
    Desondanks werden er maar 5 regels over geschreven in HBVL. (terwijl er 10 pagina's aan Dwars door Hasselt werden gewijd )

    Grtz. C. Ruben

    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: Levensloop Sint-Truiden

    Wat mij betreft vind ik het onderwerp van de film helemaal geen "WAW" effect heeft.
    Daarom is je prestatie om er toch een goede film over te maken opmerkelijk.
    De muziek is goed gekozen. Alhoewel het voor mijn smaak een ietsje mindere triomfalistische stijl had mogen zijn. Dat is pure persoonlijke perceptie.
    Hetgeen me het meeste opvalt in deze video is dat de sfeer van dit evenement prachtig overkomt. De samenhorigheid van de deelnemers druipt er bijna van af. En dat is niet alleen aan die deelnemers te danken. Ook aan de man achter de camera die dat ingeblikt heeft.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Levensloop Sint-Truiden

      vind het laatste met die ballonnen erg mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Levensloop Sint-Truiden

        Vind het filmpje heel goed gedaani en de text-to-speech is ook heel goed - ik ben wel geïnteresseerd welk programma je daarvoor gebruikt hebt.
        grt Jef

        Comment


        • #5
          Re: Levensloop Sint-Truiden

          Hoi Jef,

          Dank je, ik weet dat ik geen reclame mag maken, heb er ook geen aandelen in, maar het meisje heet ivona.
          Er zijn nog wel meer van die progjes te vinden hoor.
          Ben er zeker van dat de ontwikkelingen steeds sneller gaan.
          Want een goede stem in je voice-over maken je film compleet.

          Groet Remos

          Comment


          • #6
            Re: Levensloop Sint-Truiden

            Bedankt!

            Het filmpje is bewerkt met Sony Vegas pro.
            Last edited by C. Ruben; 26 januari 2013, 19:05.
            Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
            Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

            Comment

            Working...
            X