Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bunker 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bunker 2

    Last edited by vanzwolle; 30 oktober 2013, 09:17.
    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

  • #2
    Re: Bunker 2

    mooi, al vind ik dat de lorrie wat in de weg staat.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bunker 2

      Yep zoals Bouk schrijft. Had dat spul niet op de sporen gestaan en had je er een mooi symmetrische van genomen, dan was het denk ik een toppertje geweest met dat zwarte gat in de verte.
      Maar ja, had, en had, en was..... daar ben je niet veel mee. Toch mooi belicht. Heb je hier geflitst of gewoon op statief, want ik zie geen exifs.

      PS Doet me een beetje denken aan Fort Schoenenburg in de Elzas dat ik ooit bezocht heb, maar al die 'bunkers' zullen wel op elkaar lijken zeker.

      Groetjes
      Last edited by Guest17; 22 januari 2013, 14:16.

      Comment


      • #4
        Re: Bunker 2

        Vind deze mooi al zou ik hem nog eens willen zien zonder lorrie. Wel spijtig van die voetstappen voor de lorrie, proberen weg te werken met PS.

        Comment


        • #5
          Re: Bunker 2

          Heb spijtig genoeg geen versie zonder lorrie... zal er de volgende keer aan denken.
          Exif gegevens zijn aanwezig in de foto, maar zal ze hier ook nog eens zetten: f11, 148 sec, iso 200, geen flits gebruikt.
          Fototoestel werd op statief geplaatst en vervolgens werd het decor "licht geschilderd" aan de hand van een benzinelamp.

          Bedankt voor jullie commentaren.
          Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

          Comment

          Working...
          X