Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leute alom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • leute alom

    allé om de form er wat in te houden heb ik vorige week aan Canon een handleiding in pdf gevraagd in het nederlands (10D) en erbij gezegd dat ik niet akkoord ga met uitleg zoals van de D70 , heb tot op heden nog geen antwoord bekomen.
    Om nog meer vuur op te rakelen en als compensatie heb ik dan ook aan De Beukelaer een mailtje gestuurd met het vriendelijk verzoek om mij eens de reden te willen zeggen waarom in nu reeds 2 jaar op een zonnekap voor de Nikon 5700 wacht. Ik hou jullie met plezier op de hoogte.

  • #2
    ongelooflijk maar waar, vandaag eerst telefoon gehad en bevestigingsmail van DeBeukelaer zonnekap is reeds onderweg naar fotowinkel ..
    Ja, uiteindelijk van service gesproken, deze mag er zijn.

    Van Canon betreffende pdf file gebruikershandleiding EOS geen antwoord tot op heden

    Comment


    • #3
      Bij Corné van Iperen (www.cornevaniperen.nl) kan je de nederlandse handleiding van de Canon 10D downloaden. "Over service gesproken"....
      Ben,
      Nikon D2X, D100, D70
      Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
      Tamron 17-35, 28-75, 90
      Sigma 170-500,
      Nikon SB 800

      Comment


      • #4
        Ook diverse handleidingen te vinden op www.motordigitaal.nl

        Gr Motordigitaal
        Gr Motordigitaal
        www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

        Comment


        • #5
          Ere wie ere toekomt: " Motordigitaal was the founder "
          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

          Comment


          • #6
            Hi, vriendelijk bedankt voor alle info, maar ik wil eigenlijk niet moeilijk zijn hoor maar, wel uiteindelijk bijdragen Canon uiteindelijk te doen inzien en rekening te houden met de duizenden die een Canon kopen en recht hebben volgens mij op een nederlandse originele handleiding in pdf formaat en geen ingescande ( ik waardeer zeker de moeite die deze mensen deden ) maar ben het wel enigszins kotsbeu deze originele handleidingen vrij te vinden in het Engels en niet in onze taal onder de norm van copyright problemen .... daar waar de promotie folders met gegevens van de camera's zonder problemen te downloaden zijn.

            Comment


            • #7
              Heden 14/05/04 antwoord gekregen via een "brief" van Canon Nederland ik citeer:
              VAS SUPPLIES
              Offerte:
              Handleiding EOS 10D incl software ! €25 ( enkel in papier vorm)
              Verzendingskosten Benelux €9
              BTW €6,46
              Totaal €40,46

              BETALING VOORAF
              Ik zal zeker de volgende keer ook stemmen voor Canon als eerste betrouwbare en meest geprezen firma in 10 landen.
              P.S. ze rekenen zelfs BTW op de € 9 verzendkosten.

              Comment


              • #8
                Originally posted by **********
                Heden 14/05/04 antwoord gekregen via een "brief" van Canon Nederland ik citeer:
                VAS SUPPLIES
                Offerte:
                Handleiding EOS 10D incl software ! €25 ( enkel in papier vorm)
                Verzendingskosten Benelux €9
                BTW €6,46
                Totaal €40,46

                BETALING VOORAF
                Ik zal zeker de volgende keer ook stemmen voor Canon als eerste betrouwbare en meest geprezen firma in 10 landen.
                P.S. ze rekenen zelfs BTW op de € 9 verzendkosten.
                Oeps... ze zijn vergeten offertekosten te rekenen...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bennyboy
                  Bij Corné van Iperen (www.cornevaniperen.nl) kan je de nederlandse handleiding van de Canon 10D downloaden. "Over service gesproken"....
                  Dit is het pdf bestand wat ik beschikbaar heb gestelt en heb gekopieerd. Had het toch wel netter gevonden als dit even gevraagd was. Over service gesproken dus.
                  Groet, Marijke/Orange

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by motordigitaal
                    Ook diverse handleidingen te vinden op www.motordigitaal.nl

                    Gr Motordigitaal
                    Hiervoor geld hetzelfde, prima dat jullie mijn manual pdf bestand van de 10D op je website zet. Even vragen was netter geweest, ofwel een vermelding.
                    Groet, Marijke/Orange

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by orange
                      Originally posted by motordigitaal
                      Ook diverse handleidingen te vinden op www.motordigitaal.nl

                      Gr Motordigitaal
                      Hiervoor geld hetzelfde, prima dat jullie mijn manual pdf bestand van de 10D op je website zet. Even vragen was netter geweest, ofwel een vermelding.
                      Groet, Marijke/Orange
                      Akkoord dat je credits verdient voor het werk en het ter beschikking stellen, maar een vermelding vragen, zou ik toch maar laten, want strikt genomen zou je nog problemen kunnen krijgen aangezien er vast wel ergens in de handleiding staat dat het niet toegelaten is ze te dupliceren of verspreiden enz...

                      Comment

                      Working...
                      X