Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top-foto (vraagje)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Top-foto (vraagje)

    Ik wil een bestelling plaatsen via top-foto.de maar ik zit nog met de volgende vraag:

    wanneer ik men bestelling ga ophalen in de winkel zelf, kan ik dan betalen met m'n bankkaart?
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    Mijn vader heeft daar onlangs een X-drive gekocht en gewoon betaald met z'n bankkaart. Let wel dat je limiet hoog genoeg is. Ingo zei dat hij daar soms problemen mee heeft. En anders kan je ook geld afhalen aan een automaat. Er zal er wel ergens een in de buurt zijn.
    Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

    Comment


    • #3
      denk het niet , enkel cash of om de hoek naar automaat gaan.
      D7000 + 28 tot 400mm

      Comment


      • #4
        het is natuurlijk wel iets belangrijk om weten vooraleer ik de bestelling plaats
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment


        • #5
          kunt natuurkijk altijd een mailtje sturen naar Ingo met uw vraag , dan weet je het zeker he
          D7000 + 28 tot 400mm

          Comment


          • #6
            Met een visa-kaart betalen in het buitenland is meestal geen probleem, maar of dat ook met een gewone bankkaart gaat, dat betwijfel ik.
            Als ik op reis ben, betaal ik bijna overal met de visa-kaart.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Ingo heeft geen Visa, en met Bancontact gaat. Ik heb het zelf gezien. Ik heb trouwens mijn F80 een paar jaar geleden bij AC-foto ook met mijn gewone bankkaart betaald. Als er Maestro of zoiets op je kaart staat kan je die gebruiken. Ik heb er zelfs ooit geld mee uit de muur gehaald in de States, daar gebruiken ze Cirrus en dat staat ook op die kaart.
              Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

              Comment


              • #8
                Originally posted by Black B@ndit
                Met een visa-kaart betalen in het buitenland is meestal geen probleem, maar of dat ook met een gewone bankkaart gaat, dat betwijfel ik.
                Als ik op reis ben, betaal ik bijna overal met de visa-kaart.
                Ingo accepteert GEEN CREDITCARDS (Visa, Eurocard/Mastercard, Amercan Express...). Je kan kiezen tussen cash of gewone bankkaart (uiteraard met MAESTRO- of CIRRUS-functie!). Ik heb al twee maal zonder problemen met mijn bankkaart betaald bij Top-Foto.

                Comment


                • #9
                  Ik geloof dat de limiet van een gewone kaart normaal gesproken op 500 euro per dag ligt (in het buitenland dan)
                  "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                  Comment


                  • #10
                    Wil je in het buitenland betalen met een bankkaart, dit kan op voorwaarde dat je kaart voorzien is van het "Maestro"logo. Ieder kaart heeft een limiet,dit is niet het bedrag dat nog op je rekening staat maar wel 1000€ per week. Heb je een groter bedrag van doen kan je best effe langs je bank lopen. Let wel bedragen boven de 15.000€ mogen vanaf nu niet meer cash betaald worden en moeten via overschrijving (om onze witwaspraktijken een halte toe te roepen!)

                    Comment


                    • #11
                      Je kan er betalen met bankkaart. Het enige probleem kan zijn dat je over een zeker "buitelands krediet limiet" gaat en niet in de winkel kan betalen. dan moet je ff 500m verder naar de geldautomaat en daar lukt het dan wel.

                      Groeten,
                      Erik

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by StevenVW
                        Mijn vader heeft daar onlangs een X-drive gekocht en gewoon betaald met z'n bankkaart. Let wel dat je limiet hoog genoeg is.../...
                        van je bankkaart?
                        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                        BD0323BE

                        Comment

                        Working...
                        X