Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PrioLite MB500 Iemand ervaring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PrioLite MB500 Iemand ervaring

    Ik was gisteren in Hotz en zag de PrioLite MB500 flashunits (500watt met ingebouwde battery). Niet zo goedkoop maar state of the art.
    Ik dacht 998 Euro (zonder BTW).
    Heeft iemand van jullie ervaring met de PrioLite MB500 of de MXB500 of zelfs de M500. Het is een nieuw bedrijf (sinds 3 jaar) die professionele Flashunits maakt in Duistland.

    Graag jullie ervaring....
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: PrioLite MB500 Iemand ervaring

    Blijkbaar heeft er niemand ervaring met deze set ... Ik zal ze eens vragen op test voor een week.
    Last edited by flashsplash; 23 januari 2013, 07:32.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: PrioLite MB500 Iemand ervaring

      Het concept is alleszins OK, zo'n autonome flashkop.
      Blijkbaar zijn ze ondertussen vlotter verkrijgbaar dan een jaar geleden, want dan kon je er amper aangeraken... anders had ik er al eentje gehad.

      G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

      Comment


      • #4
        Re: PrioLite MB500 Iemand ervaring

        Hallo,
        Ik heb ondertussen de MB500 kunnen proberen, man wat een luxe en gemak samen met de radio controller. Tot 16 flashunits te controlleren vanop je camera en dat in vier groepen... Werkt in beide richtingen, als je de settings manueel veranderd op de camera dan zie je het ook op de controller. Die staat boven op je camera. Een luxe , en heb ze dan ook gekocht.... gewoon te goed om te laten liggen. Ik heb trouwens het licht spectrum even getest (een vriend heeft een spectograaf). De flitspiek zit mooi op 5500 en loopt heel vlug uit zodat er weining geel en rood licht is in de uitloop. Veel andere flash units hebben een veel langere en tragere uitdoving van de flits. Die dan geel en rood licht geven.

        Dus echt een aanrader.
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: PrioLite MB500 Iemand ervaring

          ziet er cool uit... wat heb je er voor betaald?
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X