Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 180mm macro lens - Nikon vatting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sigma ] Sigma 180mm macro lens - Nikon vatting

    Ik ga mijn Sigma macro lens verkopen en wel deze: Sigma 180mm f 3.5 EX DG Macro for Nikon
    Deze is aangekocht geweest op 10/07/2009 bij Art&Craft dus geen garantie meer.

    Deze lens is amper een 5-tal keer gebruikt, ik keer steeds terug naar vogelfotografie en heb de tijd/geduld niet voor macro. Via de zoekfunctie hier op het forum zal men niks dan lof lezen over deze lens.
    De factuur is beschikbaar, ook de tas en doppen zitten erbij. De doos zelf is er niet meer. De lens werd toen verkocht voor €800

    Men kan een bod maken per PM maar op onzinnige biedingen wordt niet gereageerd, een liefhebber van topglas weet wat dit waard is. Laat ik er ook aan toevoegen dat er geen gebruikerssporen te vinden zijn op de lens.
    De lens is enkel af te halen in Zulte, tussen Deinze en Waregem, opsturen wordt niet gedaan.

    Maandag vertrek ik voor ca. 3 weken naar het buitenland dus komt er een aannemelijk bod kan ik me nog vrij maken tot zondagnamiddag, anders moet ik vragen bij een akkoord enkele weken geduld te hebben.
Working...
X