Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke point&shoot camera...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke point&shoot camera...

    ... is het meest geschikt voor wielersportfotografie ?

    Een kennis wenst 600-700EUR te besteden, maar wil toch dat zijn vrouw er foto's kan mee nemen, als hij haar al koersend voorbijrijdt.

    Ik ben niet zo thuis in die markt, maar ik vermoed dat er toch al toestellen zijn met een aanvaardbare shutter-lag ?

    De DSLR komt jammer genoeg niet in aanmerking.

    Hopend op jullie adviezen...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Wat denk je van de Minolta A1 . kost op internet tussen de 600 à 700 Euro. In de winkel om de hoek ga je natuurlijk meer betalen
    Ik gebruik hem ook voor tafeltennis te fotograferen en hij voldoet prima voor mij.
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

    Comment


    • #3
      weinig reactie precies voor de andere merken. Heb al de merken eens overlopen en der is geen één die zulkse specificaties kan voorleggen.
      Lens 28-200. en de mogelijkheid voor 3 foto's in de hoogste resolutie, direct snel achter elkaar te nemen kan interesant zijn voor wielerwedstrijden. Goede batterij ( lion 1500 Mha) enz....
      zie de site van kieskeurig voor de reviews....
      http://www.kieskeurig.nl/nl/review.nsf/id/ECD5745BC7177859C1256D83005CEB44.htm
      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
      Hier op dit forum.

      Comment


      • #4
        Alvast bedankt voor de info en de interessante link ! Ik leg het hen al even voor
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment

        Working...
        X