Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beest van een Kater

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beest van een Kater

    Hallo, na lang nog eens mijn fototoestel in de hand gehad.
    Heb er nog maar deze met kleinere DOF vond ik persoonlijk leuk.
    Moet zeggen, het voelde wat stijf aan, na zo een tijdje
    Dier is amper 9mdn oud.


    Schiet maar !

    ]
    Geprobeerd ruis achteraan wat weg te werken, beter dan dit kan ik niet

    Exposure Time 1/60
    F Number f / 3.50
    ISO Speed Ratings 800
    Focal Length 85mm
    White Balance Auto white balance
    LensModel 85.0 mm f/3.5
    Last edited by Bruno D.G.; 8 januari 2013, 21:08.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Beest van een Kater

    Zéér knappe foto.
    Mooi belicht (er kan iets meer pit in).
    Scherp en toch zacht
    De DOF is ook knap.
    Ik zie alleen de BG kleur niet graag maar dat is alleen persoonlijke smaak.
    Goed gedaan.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Beest van een Kater

      Kleine DOF () en mooi scherp, dààr kan ik nog iets van leren. He Eddy? Hihi.
      Heel mooi, prachtige ogen, ik vind wel dat er wat ruis in de achtergrond zit, zou mooier zijn was ze mooi egaal denk ik.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Beest van een Kater

        een noeste poging gedaan.
        Bedankt voor de reactie's
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: Beest van een Kater

          't Is inderdaad niet makkelijk. Heb je geen ruisfilter? Mijn proefversie is net ten einde...
          Weet niet of het echt ruis is, maar 't is iets, update is al beter maar nog niet 100%, 't is niet echt storend, maar mooier zonder denk ik.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Beest van een Kater

            Niet zolang meer wachten hé Bruno om zoiets mooi's te posten.
            Mvg.

            Comment


            • #7
              Re: Beest van een Kater

              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              't Is inderdaad niet makkelijk. Heb je geen ruisfilter? Mijn proefversie is net ten einde...
              Weet niet of het echt ruis is, maar 't is iets, update is al beter maar nog niet 100%, 't is niet echt storend, maar mooier zonder denk ik.
              Jill.tje,
              ik gebruik Noisware , heb hem erdoor gehaald maar dit was het resultaat ( das mijn noeste poging )
              De achtergrond is een dekentje met poezenpotenafdrukken ( waarschijnlijk gebruik ik hier een nieuw woord? ) op, is het dat wat je ziet ?
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

              Comment


              • #8
                Re: Beest van een Kater

                Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                Jill.tje,
                ik gebruik Noisware , heb hem erdoor gehaald maar dit was het resultaat ( das mijn noeste poging )
                De achtergrond is een dekentje met poezenpotenafdrukken ( waarschijnlijk gebruik ik hier een nieuw woord? ) op, is het dat wat je ziet ?
                Nee zo van die kleine spikkeltjes, maar ja heb net mijn glazen gekuist...
                Nu, 't stoort niet hoor, die poezenafdrukken zie je bijna niet... Update is zowieso veel mooier voor mij toch he.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Beest van een Kater

                  mooie poezenfoto!
                  ruis stoort niet hoor
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beest van een Kater

                    wat een beest zeg.
                    staat er goed op hoor.
                    wat voor merk is het..?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beest van een Kater

                      Poes staat er mooi op
                      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beest van een Kater

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        wat een beest zeg.
                        staat er goed op hoor.
                        wat voor merk is het..?
                        grt,bouk.
                        Haha Bouk Britse korthaar, maar die heb je in verschillende kleuren hoor. De blauwe " of volle kleuren" worden her meest fors"
                        De golden en silver alsook de Chinchilla zijn fijner.
                        Iedereen kent de Bit van de BMW reclame of de sheba poes, maar ze zien enkel de blauw grijze. En je hebt ze in alle kleurtjes .
                        Voor degene die zich niet kunnen houden neen geen geel, purper of groen .......

                        Hier enkel links naar ande pagina's op het forum.


                        Last edited by Bruno D.G.; 9 januari 2013, 12:24. Reden: Hier enkel links naar ande pagina's op het forum. erbij gezet was niet duidelijk!
                        mvg Bruno D.G.
                        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beest van een Kater

                          We hebben hier zelf ook een Britse Korthaar en die beesten zijn inderdaad behoorlijk fotogeniek. Mooie foto. Je kunt nog iets meer pit creëren door iets van een muisje voor zijn neus te houden. Dat werkt bij onze Lotte in ieder geval altijd uitstekend.
                          Canon 6D Mark I | Canon EF 70-200mm IS f/4 L | Canon 24-70mm f/4 L

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beest van een Kater

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dexter29 Bekijk bericht
                            We hebben hier zelf ook een Britse Korthaar en die beesten zijn inderdaad behoorlijk fotogeniek. Mooie foto. Je kunt nog iets meer pit creëren door iets van een muisje voor zijn neus te houden. Dat werkt bij onze Lotte in ieder geval altijd uitstekend.
                            Dexter29,

                            bedankt voor de tip, ik wist het al hoor , we hebben er hier 6 poezen en een kater.
                            Mijn vrouw heeft een Cattery..................... die beesten zitten NOOIT stil als je een foto wil, of ze slapen maar dan hebben ze hun ogen dicht hé hahahaha.
                            mvg Bruno D.G.
                            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beest van een Kater

                              Hop hop, dan heb je er nog 2 te gaan.
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                              Comment

                              Working...
                              X