Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PocketWizard TT1, TT5 (3 stuks) en AC3 te koop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] PocketWizard TT1, TT5 (3 stuks) en AC3 te koop

    >>> VERKOCHT, sorry! <<<


    Dag collega-photogs,

    Te koop wegens overstap naar 600EX-RT flitssysteem van Canon: een set PocketWizard triggers voor Canon flitsen en/of camera's. De set bestaat uit de volgende onderdelen:

    1x MiniTT1
    1x AC3 Zone Controller
    3x FlexTT5

    De toestelletjes zijn oerdegelijk, werken perfect, vertonen wel gebruikssporen zoals vlekken, krasjes, enz.. dus cosmetische perfectie zit er helaas niet in. De toestelletjes zijn tussen 1 en 3 jaar oud, ik heb de set gradueel aangekocht naargelang ik nieuwe creatieve mogelijkheden ging verkennen. De meeste spullen zijn aangekocht bij Art & Craft, de MiniTT1 (oudste unit) is recent volledig gereviseerd bij Servix (Aartselaar).

    Foto's van de aangeboden spullen zijn beschikbaar op aanvraag, contacteer me gerust.

    Mijn prijs voor deze set = €500

    Uitproberen kan vanzelfsprekend, contacteer me gerust om iets af te spreken. Geen verzending, ter plaatse (centrum Gent) uitproberen en eventueel dan pas overgaan tot aankoop lijkt me de beste aanpak. Je mag zelf (compatibele) flitsen meebrengen of gebruik maken van mijn flitsen (550EX, 580EX, 580EXII en 600EX-RT).

    Vragen? Shoot!
    Last edited by Submerged_Eye; 28 februari 2014, 15:38. Reden: verkocht!
Working...
X