Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eieren zeedonderpad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eieren zeedonderpad

    Afgelopen vrijdag heb ik na mijn nachtdienst en paar uur geslapen en ben toen naar Zeeland gereden. De regen en het koude water was ik echter snel weer vergeten. Het doel van de eerste duik was een nest van een zeedonderpad vinden. Gelukkig viel dat behoorlijk mee.

    nikon D90 & ikelite D70 housing

  • #2
    Re: eieren zeedonderpad

    foto op zich spreekt mij niet zoveel aan ,maar vind het wel een heel interessant beeld om zoiets te mogen aanschouwen en denk dat dit hier een beetje de bedoeling was

    Comment


    • #3
      Re: eieren zeedonderpad

      volg hier een beetje
      maar wel grappig hoe ze je precies al aankijken met hun kleine oogjes
      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      foto op zich spreekt mij niet zoveel aan ,maar vind het wel een heel interessant beeld om zoiets te mogen aanschouwen en denk dat dit hier een beetje de bedoeling was
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: eieren zeedonderpad

        De foto in zijn geheel is misschien wel wat minder maar die honderd oogjes die je aanstaren vind ik echt wel geweldig
        Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
        www.myriamvos.jalbum.net of facebook

        Comment


        • #5
          Re: eieren zeedonderpad

          Oorspronkelijk geplaatst door zwarteduiker Bekijk bericht
          Afgelopen vrijdag heb ik na mijn nachtdienst en paar uur geslapen en ben toen naar Zeeland gereden..........
          lijkt me een beetje onverantwoord.
          ------
          maar heeft toch een mooie opname opgeleverd.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: eieren zeedonderpad

            Het lijken net smileys joh .
            Knappe weergave van deze mooie eitjes.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: eieren zeedonderpad

              Iets speciaals.
              Ben blij het op deze manier te kunnen zien.

              groetjes

              moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Bedankt voor de reacties. Er valt nog veel te leren en de foto kan zeker beter denk ik. Ik moet misschien meer naar andere foto's kijken en ervaring opdoen. Maar ik vond de oogjes zo fascinerend dat ik het niet kon laten om hem te posten. ;-)
                nikon D90 & ikelite D70 housing

                Comment


                • #9
                  Re: eieren zeedonderpad

                  Mij doet het denken aan die zingende erwten vanuit die reclame van enige tijd terug.
                  Mooie opname hoor.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: eieren zeedonderpad

                    Best wel een boeiend onderwerp, alleen is dit op deze foto niet zo goed te zien. Ik zou volgende keer Bart een lager standpunt innemen als de omstandigheden dit toelaten (omgeving en grote behuizing) of zoniet nog korter op de eieren richten. Je hebt zeker nog wel een ander in je archief die meer aanspreekt, ... ik heb hem alvast gezien. Laat ons hopen dat de opbrengst van deze eieren wat meer donderpadden oplevert, doorgaans zijn er weinig overlevenden bij zo'n buidel.
                    grt, TROPCAL
                    www.tropcal.be

                    Comment

                    Working...
                    X