Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto test

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto test

    Golfbreker

    F22 - ISO100 - 22Sec
    Instagram: @Jorisphotog

  • #2
    Re: foto test

    't Isj een peetje klein. Maar een goed begin, ben benieuwd naar de rest.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: foto test

      Een nieuw testje, Dit maal iets groter
      Spijtig van de regendruppels. anders was het wel een mooitje geweest.


      Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.


      canon 60D & EF 17-40 F4 L USM
      F14 - ISO100- 245Sec
      Last edited by LesC; 7 januari 2013, 09:50.
      Instagram: @Jorisphotog

      Comment


      • #4
        Re: foto test

        Haha, en nu is't véél te groot. Max 900px aan de langste zijde. Maar wel mooi !
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: foto test

          LOL. Nu ben ik er denk ik. 900px breed en maximum 400Kb groot.
          Heb er een preset voor gemaakt in "Lightroom"
          Dank u voor de hulp, 't is mijn eerste dag hiet op het forum.



          Instagram: @Jorisphotog

          Comment


          • #6
            Re: foto test

            Voila si, en terwijl je dan bezig bent, centreren, maar dat is geen bevel.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: foto test

              Moderator Note: Na verschillende pogingen, kunnen we deze test als geslaagd beschouwen. De foto in je tweede post is inderdaad te groot (>900px langste zijde) en gaat daarom normaal achter een linkje tot de grootte aangepast is. Het maximum "gewicht" van 400KB is wel afgeschaft, dus je mag dat overschrijden; denk er echter aan dat lang niet iedereen een snelle verbinding heeft, of de site met een snelle computer bezoekt. Jill.tje ook bedankt voor je hulp. Deze topic mag dicht. Als de TS (Joris V) graag commentaar heeft op de foto's, verwijs ik graag naar onze Fotohoek.

              Nog een opmerking: in je eerste (vrij kleine) en je tweede (te grote) foto zijn de EXIF-data uitvoerig aanwezig, maar dat is niet het geval voor de volgende "reglementaire" foto's. Nu, EXIF-data zijn niet verplicht, maar toch nuttige informatie, zeker als je een bepaald fotografisch probleem wilt oplossen.
              Last edited by LesC; 7 januari 2013, 10:13.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X