Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In Brugge.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In Brugge.




    Update

    Bedankt voor het kijken en de comments.
    Last edited by xDylan; 6 januari 2013, 13:07. Reden: Update
    Fotografie is mijn passie.

  • #2
    Re: In Brugge.

    Eerst even recht zetten?

    Comment


    • #3
      Re: In Brugge.

      Ik heb de foute foto genomen die ik nog niet heb rechtgezet, ik ga even nu alles overnieuw doen, en zal update noemen, die ik al heb rechtgezet.
      Mijn excuses.
      Mvg, Dylan.
      Fotografie is mijn passie.

      Comment


      • #4
        Re: In Brugge.

        Ik heb de foto rechtgezet maar, als ik de foto rechtzet (geld bij elke foto) dan word het niet meer scherp, en ik probeer er alles aan te doen zoals de originele te krijgen de scherpte, maar het lukt me maar niet, ik weet niet hoe dit kan of komt.
        Mvg, Dylan.
        Fotografie is mijn passie.

        Comment


        • #5
          Re: In Brugge.

          Hoe zet je recht? Persoonlijk, als het enkel rechtzetten is, geen perspectiefvervorming dus, draai ik hem een beetje en knip ik dan de foto eruit.
          Normaal verlies je dan geen scherpte, tenzij je teveel moet draaien en daardoor een serieuze crop moet nemen.
          Er is inderdaad iets raars mee, je hebt vage plekken, kijk eens naar het linkse huis, daar heb je wazige plekken op de bakstenen???
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: In Brugge.

            Indd jill, maar ik moest nogal veel kroppen dus zoals je ziet, bij de update is het niet meer tot zijn recht qua scherpte. Bij de orriginele foto is de scherpte wel goed denk ik, maar dan zit je weer met een ander paar mouwen: namelijk dat de foto niet recht staat.
            Mvg, Dylan.
            Fotografie is mijn passie.

            Comment


            • #7
              Re: In Brugge.

              Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
              Indd jill, maar ik moest nogal veel kroppen dus zoals je ziet, bij de update is het niet meer tot zijn recht qua scherpte. Bij de orriginele foto is de scherpte wel goed denk ik, maar dan zit je weer met een ander paar mouwen: namelijk dat de foto niet recht staat.
              Mvg, Dylan.
              Had mijn laatste zin er achterna ingezet, van die wazige plekken. Dat bekom je toch niet door een crop he? Wat heb je gedaan?
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: In Brugge.

                Indd Jill, nu je het zegt zie ik het!
                Dus, ik heb de orriginele eerst recht gezet, dan kwam ik te zien dat de scherpte niet meer goed was, ik probeerde zowat te zoeken naar de juiste scherpte maar dat is me niet gelukt, en dat is alles.
                Ik werk namelijk niet met een professioneel programma, dusja... Ik werk met Picasa 3 dus kan daar ook aan liggen maar weet het niet zeker, of ligt het aan mij? Dat kan natuurlijk ook, hopelijk weet jij wat het is.
                Mvg, Dylan.
                Fotografie is mijn passie.

                Comment


                • #9
                  Re: In Brugge.

                  Tja, ik werk met Gimp... Dat is een gratis via het internet te downloaden programma, en zowat hetzelfde als photoshop al denk ik toch dat die laatste de beste is.
                  (Ik stap volgende week 'per toeval' over naar Photoshop, of een simpelere versie ervan, ben de naam vergeten.) Ik ben hier geen madam om de technische kanten van het een en ander aan te halen, maar ik zou toch niet met Picasa werken als basisprogramma hoor...
                  Er zullen er je vast wel nog kunnen helpen, maar als je bv nog niet wil investeren in een bewerkingsprogramma, zou ik zeker eens met Gimp werken, 't is niet makkelijk
                  in 't begin, maar je kan er wel veel mee, ben hier trouwens niet de enige hoor die met Gimp werkt.
                  Succes in ieder geval.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: In Brugge.

                    Bedankt Jill, ik zou eerst iets willen vragen dan over dat bewerkingsprogramma Gimp. Dus, is alles in het Nederlands of is het in het Engels, ik zou het liefst hebben dan dat het in het Nederlands is want kan niet goed Engels, dusja. Ik zal wel eens kijken! Bedankt voor de informatie Jill.
                    Mvg, Dylan.
                    Fotografie is mijn passie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: In Brugge.

                      Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
                      Bedankt Jill, ik zou eerst iets willen vragen dan over dat bewerkingsprogramma Gimp. Dus, is alles in het Nederlands of is het in het Engels, ik zou het liefst hebben dan dat het in het Nederlands is want kan niet goed Engels, dusja. Ik zal wel eens kijken! Bedankt voor de informatie Jill.
                      Mvg, Dylan.
                      Wil je graag met een Nederlandse PS versie werken, contacteer me dan maar via een PB waar je me je email adres kan geven.
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: In Brugge.

                        Bedankt Djivan, zal ik zeker en vast doen.
                        Mvg, Dylan.
                        Fotografie is mijn passie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: In Brugge.

                          Toch een rare zaak ! Ook de camera instellingen eens nakijken: opname in auto, f 13 en 1/250 sec maar autofocus op manueel ???
                          Photography is an art of observation.

                          Comment


                          • #14
                            Re: In Brugge.

                            Goed in beeld gebracht Dylan, grts,Jozef
                            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                            Comment


                            • #15
                              Re: In Brugge.

                              Bedankt voor de comments iedereen. Maar dit was toch een raar zaakje, begrijp er zelf niet veel meer van.
                              Mvg, Dylan.
                              Fotografie is mijn passie.

                              Comment

                              Working...
                              X