Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop voor snelle bewerking en doorsturen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laptop voor snelle bewerking en doorsturen

    Hallo,

    Ik werk als sportfotograaf en moet mijn foto's vaak terplekke doorsturen. Twee jaar geleden kocht ik een Imac om foto's mee te bewerken (wat fantastisch is) maar deze kan je immers niet mee op locatie nemen. Ik ben dus redelijk snel opzoek naar een laptop om men foto's terplekke snel kleine bewerkingen mee te kunnen doen en via 3G of wifi door te sturen. Iemand hier ervaring mee? Ik heb zeer goede ervaringen met Apple dus mijn eerste keus zou naar daar uitgaan? Maar is een macbook air al voldoende? Of toch eerder macbook pro? En welke versie is aan te raden (2.5ghz of 2.9?)? Het zou louter dienen voor bewerken en sturen van foto's. Of misschien andere windows varianten die evengoed en goedkoper zijn?

    Alvast bedank!

    Jasper
    www.jasperjacobs.be

    Slowly watch the fast

  • #2
    Re: Laptop voor snelle bewerking en doorsturen

    Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Jacobs Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik werk als sportfotograaf en moet mijn foto's vaak terplekke doorsturen. Twee jaar geleden kocht ik een Imac om foto's mee te bewerken (wat fantastisch is) maar deze kan je immers niet mee op locatie nemen. Ik ben dus redelijk snel opzoek naar een laptop om men foto's terplekke snel kleine bewerkingen mee te kunnen doen en via 3G of wifi door te sturen. Iemand hier ervaring mee? Ik heb zeer goede ervaringen met Apple dus mijn eerste keus zou naar daar uitgaan? Maar is een macbook air al voldoende? Of toch eerder macbook pro? En welke versie is aan te raden (2.5ghz of 2.9?)? Het zou louter dienen voor bewerken en sturen van foto's. Of misschien andere windows varianten die evengoed en goedkoper zijn?

    Alvast bedank!

    Jasper


    ASUS K95VJ-YZ010H-BE, perfecte laptop is mijn mening...