Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamrac Velocity Sling 6 of 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamrac Velocity Sling 6 of 7

    Hello,

    Ik wou weten welke winkel 1 van die 2 rugzakken deze week in voorraad heeft? Misschien hebben jullie dit ergens gezien?

    BTW, in welke van de 2 rugzakken past een Canon EOS 300D + 28-135 USM IS + kleine lens het best?

    Thanks!

  • #2
    Belgische winkel, wel te verstaan...

    Comment


    • #3
      Fnac al geprobeerd?

      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #4
        De site stelt weinig voor, er is zelfs geen search-functie aanwezig. Op www.fnac.com vind ik slechts 2 produkten van Tamrac terug.

        Originally posted by MarcFoto
        Fnac al geprobeerd?


        Comment


        • #5
          Ik heb mijn velocity 7 gekocht bij Foto Rembrandt in Merksem. Niet uit vooraad beschikbaar, wel een dag of drie nadat je hem daar besteld hebt.

          Even ter zijde: ik ben vrij tevreden over deze tas, maar verwacht geen RUGzak. Eerder een veredelde schoudertas. Door de ophanging van de riem (beide aangrijpingspunten aan de bovenkant, om de 'sling'functie mogelijk te maken) zit hij niet zo lekker als je hem op je rug draagt. Vooral als hij 'geladen' is en als je hem wat strakker wil.

          Verder is het een leuke tas. Toegegeven: door de ergonomische vorm draagt hij een pak comfortabeler dan een gewone schoudertas.

          “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
          Scott Adams

          Comment


          • #6
            probeer eens bij onderstaande link : het zal je vooral een stuk in prijs schelen :
            http://www.directshopper.de/tamrac-velocity-6-schwarz-5746_universaltaschen-und-koffer_p

            Comment


            • #7
              Ik verwacht ook geen rugtas. Ik heb nu een schoudertas van Activ Marine. Heel degelijk, maar ik kan het fototoestel in de tas steken met de lens naar beneden, om later dat snel uit te kunnen halen zoals dat mogelijk is bij die Sling tassen van Tamrac. Dat leek me een meer praktisch schoudertas.

              Welke van de 2 tassen (6 of 7) is het meest compact voor EOS 300D + 28-135 USM IS + (kleine lens OF flash)?

              Originally posted by markali
              Ik heb mijn velocity 7 gekocht bij Foto Rembrandt in Merksem. Niet uit vooraad beschikbaar, wel een dag of drie nadat je hem daar besteld hebt.

              Even ter zijde: ik ben vrij tevreden over deze tas, maar verwacht geen RUGzak. Eerder een veredelde schoudertas. Door de ophanging van de riem (beide aangrijpingspunten aan de bovenkant, om de 'sling'functie mogelijk te maken) zit hij niet zo lekker als je hem op je rug draagt. Vooral als hij 'geladen' is en als je hem wat strakker wil.

              Verder is het een leuke tas. Toegegeven: door de ergonomische vorm draagt hij een pak comfortabeler dan een gewone schoudertas.


              Comment


              • #8
                De Velocity 6 zou moeten volstaan voor het gerief dat jij opnoemt. Anderzijds: De Vel. 7 is eigenlijk ook nog zeer compact, en kan wat meer opbergen. Dus kijk een beetje toekomstgericht: ga je nog lenzen of ander materiaal aanschaffen in de toekomst? Zijn er misschien nog andere accesoires die je deftig wil wegbergen (bijv. een x-drive)?...enz.
                Ga ervan uit dat op de Tamrac site de info over de grootte van de versch. tassen nogal 'optimistisch' is.
                Originally posted by kvdam
                Welke van de 2 tassen (6 of 7) is het meest compact voor EOS 300D + 28-135 USM IS + (kleine lens OF flash)?

                “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
                Scott Adams

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kvdam
                  [brBTW, in welke van de 2 rugzakken past een Canon EOS 300D + 28-135 USM IS + kleine lens het best?
                  Al mijn gerief (zie hieronder) gaat met gemak in de v7; met laadapparaat en kabels en dan is er nog plek voor mijn gsm. Ik ben er tevreden over. kruimeltje
                  10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

                  Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben ook zeer tevreden over de Velocity 7 ... vind dat ding zeer handig, zowel over de schouder als op de rug ... kan er ook veel in kwijt ... en er is zelfs een riem voor rond je middel voorzien zodat je er ook een eindje mee kan lopen en toch alles strak tegen je lijf blijft hangen

                    Je mag ze altijd eens komen testen, maar ik woon niet echt in de buurt

                    Comment

                    Working...
                    X