Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom terug!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welkom terug!

    Deze libelle verwelkomde mij bij de terugkeer in Paro (Bhutan) na een trektocht door de bergen:



    Op basis van de eerste reacties even een update. De foto was behoorlijk gecropt, dus was het mogelijk hem een beetje te draaien. Beter? Of is de plaatsing nog fout?



    Groetjes,
    Pol
    Last edited by McDiver; 7 januari 2013, 18:17.
    D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

  • #2
    Re: Welkom terug!

    het harde licht mooi onder controle gehouden libelle staat er ook mooi scherp op
    enkel de compo vindt ik niet zo super
    had je hier de mogelijkheid om het takje diagonaal uit de linker onderhoek te laten vertrekken zou het een stuk beter zijn
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Welkom terug!

      oeps dubbele post weggehaald de pagina bleef hangen waardoor ik 2 x op verzenden drukte
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: Welkom terug!

        Compo is voor mij ook iets minder geslaagd maar de libelle zelf staat er schitterend op.
        Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
        www.myriamvos.jalbum.net of facebook

        Comment


        • #5
          Re: Welkom terug!

          Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
          Compo is voor mij ook iets minder geslaagd maar de libelle zelf staat er schitterend op.
          Ook mijn gedacht.
          Wel een mooie BG
          Grt
          Theike
          Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

          Comment


          • #6
            Re: Welkom terug!

            Dank je voor de reacties! Op basis daarvan even een update geprobeerd

            Groetjes,
            Pol
            D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

            Comment


            • #7
              Re: Welkom terug!

              update is een stuk beter
              ik ben zo vrij geweest om je foto even door photoshop te halen
              gewoon nog iets meer gekropt en er een kadertje rond gezet zodat het groen niet al te hard uit de hoek vertrekt als je begrijpt wat ik bedoel
              laat maar even weten als ik het terug weg moet halen

              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Welkom terug!

                Update vind ik ook fijner kijken De versie van Liliane vind ik de beste variant. Vooral het kadertje werkt heel goed bij deze.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Welkom terug!

                  Dank je voor de bewerking Liliane! Ik vind jouw bewerking zelf inderdaad ook nog beter. Ik had mijn crop gestopt bij het takje onderaan, maar het is inderdaad geen enkel probleem om dat een stuk in te korten. En normaal ben ik niet zo'n fan van kadertjes, maar hier werkt het perfect. Laat dus gerust staan
                  D800, 24-70 2.8, 70-200 2.8 VRII, 60mm 2.8 micro, SB-600 en nog wat 'ouder' materiaal.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welkom terug!

                    Prachtige update, eigen update vind ik persoonlijk mooier.
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment

                    Working...
                    X