Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote straat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grote straat







    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Grote straat

    SC? dat meen je niet
    Van beginnershoek met een straat en hop naar SC. De sprong is te groot.
    Flickr één
    Flickr two

    Comment


    • #3
      Re: Grote straat

      Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
      SC? dat meen je niet
      Van beginnershoek met een straat en hop naar SC. De sprong is te groot.
      Ik meen het wel. Wat is er fout??? Ik kan nu eenmaal ver springen. Wat zou je reactie zijn mocht je die andere niet gezien hebben???
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Grote straat

        Dat je achtergrond een blauwe schijn heeft en de de dobbelstenen er grauw op staan.
        Het los komende vilt voor de Joker en het stiksel zit niet goed net vooraan in je beeld. Als je en model shoot dan heb je MU, meestal. Als je macro gaat let je toch op zulke zaken?
        Flickr één
        Flickr two

        Comment


        • #5
          Re: Grote straat

          Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
          Dat je achtergrond een blauwe schijn heeft en de de dobbelstenen er grauw op staan.
          Het los komende vilt voor de Joker en het stiksel zit niet goed net vooraan in je beeld. Als je en model shoot dan heb je MU, meestal. Als je macro gaat let je toch op zulke zaken?
          Is er iets mis met gebruikte voorwerpen te fotograferen??? Is er iets mis met gebruikte verkleurde stenen te fotograferen?? De blauwe schijn is nu eenmaal mijn ondergrond, iets mis mee??
          Is er niets mis met de scherpte en het licht?? Misschien teveel weerkaatsing van de flits???
          Als ik nog eens iets vragen mag, wat is MU??

          Ben even gaan kijken naar uw bijdragen ( foto's ) hier op het forum, helaas. Niets op af te keuren. Je hoeft natuurlijk geen bakker te zijn om te proeven of brood een goede of slechte smaak heeft, maar toch.
          Last edited by HEYLO; 5 januari 2013, 21:42.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment

          Working...
          X