Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thailand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thailand

    Hello,

    Ik ben blij dat er eindelijk een video subforum is. Had 3 jaar geleden al gemogen

    Maar anyhow, hier een reisverslag van Thailand van mij. Gefilmd met 550d. Ik heb nog 2 andere filmpjes van Thailand, en nog 1 van trip naar West USA op mijn youtube kanaal staan.



    Cheers

  • #2
    Re: Thailand

    Prachtige beelden en toffe montage met die muziek.
    Hoe heb je dat gedaan met die tekst op de vleugel van het vliegtuig, helemaal in het begin?
    Ook de manier hoe je die draaiende wereldbol toont maakt me benieuwd. Hoe doe je dat?
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Thailand

      Bijzonder geslaagd!

      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: Thailand

        Leuk gedaan

        Comment


        • #5
          Re: Thailand

          geslaagt filmpje hoor,mooi voorproefje voor mij,ik moet er van de zomer daar heen met mijn zoontje van 8 jaar om te trainen voor boxen daar.
          maar ik ben niet zo op vliegen,maar ziet er wel heel erg mooi uit,

          grt ingrid,
          Niet geschoten is altijd mis!

          Comment


          • #6
            Re: Thailand

            Mooie opname , zeer goede montage met gepaste muziek , een voorbeeld zoals het zou moeten zijn.
            Groeten Leon
            http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
            Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

            Comment


            • #7
              Re: Thailand

              Bedankt voor de reacties alvast.

              Alles is gemonteerd,bewerkt met after effects.
              Stukje text op vliegtuig is getracked, kan zo in after effects. Dat effect van die ronddraaiende wereldbol ben ik even lui geweest en dit gewoon in Imovie gemaakt geexporteerd en geimporteerd in after effects en dan verder bewerkt.

              Als jullie interesse hebben, post ik nog andere vakantie filmpjes.

              Cheers

              Comment


              • #8
                Re: Thailand

                Dank voor de uitleg.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Thailand

                  Je bovenstaand filmpje kan me niet zo boeien (te veel déjà vu gevoel we hebben die beelden al wel eens gezien) maar ben gaan kijken naar je andere filmpjes "Extreme" en "Roadtrip West USA" en "Bridge on the river"
                  en dan krijg ik een wow-gevoel: niet alleen knappe opnames maar zeer moderne montage! Super!
                  Je hebt echt wel veel talent!
                  http://www.stich.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Thailand

                    Thanks all

                    Comment


                    • #11
                      Re: Thailand

                      zeer knap! Goede technieken en mooie bewerking.
                      Ik ben je youtube filmpjes gaan bekijken. Vooral de demo2011 is een passage aan een treinspoor een mooie toepassing met een glider.

                      En PS voor mij een voorsmaakje, want wij gaan dit jaar naar Ko Samui...
                      Last edited by YoeriV; 8 januari 2013, 14:17.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Thailand

                        Ah Koh Samui zou ik niet meer doen, als ik terug mocht kiezen. Dan zou ik liever wat extra dagen op Koh phi phi zitten. Tenzij je wil gaan duiken dan is het ginder wel wat beter.

                        Ivb met treinspoor, ja waren wat testen voor een kortfilm. Maar is helaas niet doorgegaan. Mss dat we dat later nog wel eens oppikken.
                        Last edited by zerocool22; 8 januari 2013, 15:18.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Thailand

                          Mooie opnames en montage ! maar dat is al gezegd !
                          Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Thailand

                            Mooie opnames zeg! En prachtig en ook mooie montages,
                            Jij kan dit zeer goed zeg, echt heel geslaagd!
                            Fotografie is mijn passie.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Thailand

                              Heel mooi gedaan hoor!
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                              Comment

                              Working...
                              X