Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herinnering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • herinnering

    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 4 januari 2013, 14:43.

  • #2
    Re: herinnering

    het voorplan vind ik heel mooi, de lucht heeft wel iets ... maar als ik opnieuw kijk dan heb ik de indruk dat ik die lucht luchter wou zien zodat die boomkruinen er beter uit los komen misschien ?

    die 3 eerder opvallende bleke palen trekken nogal aandacht ... ik weet dat het tegen uwe winkel is maar die zou ik durven wegclonen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: herinnering

      Die stronk komt me precies bekend voor. Oostkamp langs de Loppemstraat ? Indien niet dan staat daar zijn dubbelganger. Vind het jammer dat de reflectie van die rechtse boom er niet helemaal op staat.
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

      Comment


      • #4
        Re: herinnering

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        het voorplan vind ik heel mooi, de lucht heeft wel iets ... maar als ik opnieuw kijk dan heb ik de indruk dat ik die lucht luchter wou zien zodat die boomkruinen er beter uit los komen misschien ?

        die 3 eerder opvallende bleke palen trekken nogal aandacht ... ik weet dat het tegen uwe winkel is maar die zou ik durven wegclonen
        denk dat ik iets te snel geweest ben ,bij nader inzien toch niet zo geslaagd ,nu zie ik pas de fouten in deze foto ,stond miss wel beter in beoordeling
        maar toch dank voor het eerlijk uitkomen van je mening ,dit apprecieer ik tenvolle een reden om er eens terug te keren en opnieuw te beginnen

        Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
        Die stronk komt me precies bekend voor. Oostkamp langs de Loppemstraat ? Indien niet dan staat daar zijn dubbelganger.
        neen die is het niet ,miss toch zijn dubbelganger ,die staat langs de boereweg in Beernem

        Comment


        • #5
          Re: herinnering

          Ik vind dat ambetant die gedacht dat ik jouw misschien al tegenkwam hahahaha, in Beernem.
          Sorry, moest ik gewoon efkes zeggen.
          Omzetting vind ik hier wel mooi maar de foto zelf spreekt mij weinig aan. De boomstronk heeft zoiets heersend voor mij, en dat komt hier niet uit.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: herinnering

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            het voorplan vind ik heel mooi, de lucht heeft wel iets ... maar als ik opnieuw kijk dan heb ik de indruk dat ik die lucht luchter wou zien zodat die boomkruinen er beter uit los komen misschien ?

            die 3 eerder opvallende bleke palen trekken nogal aandacht ... ik weet dat het tegen uwe winkel is maar die zou ik durven wegclonen
            Ik ga Frakske toch volgen...'k kan er er precies mijn vinger niet op leggen, maar er wringt iets...mss idd de lucht.
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: herinnering

              zonder stronk een mooie.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: herinnering

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                denk dat ik iets te snel geweest ben ,bij nader inzien toch niet zo geslaagd ,nu zie ik pas de fouten in deze foto ,stond miss wel beter in beoordeling

                edit : zo streng voor jezelf moet je nu ook niet zijn hé ... alleen die lucht met die kruinen wringt mij wat , de rest is verwaarloosbaar voor mij ...


                maar toch dank voor het eerlijk uitkomen van je mening ,dit apprecieer ik tenvolle een reden om er eens terug te keren en opnieuw te beginnen
                Dat is de goede instelling zie
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: herinnering

                  Misschien was het beter geweest om alleen de boomstronk te fotograferen met de reflectie van de bomen op het water...wat meer voorgrond en minder bomen...denk zo maar iets hoor.
                  Wel ne knappe omzetting!
                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    edit:
                    Last edited by zidane; 26 januari 2014, 18:15.

                    Comment

                    Working...
                    X