Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

brilviking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • brilviking

    't moet niet altijd smurf zijn, hé

    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

  • #2
    Re: brilviking

    Met deze instellingen heb je juist geen 2 cm DOF wat te weinig is om het tweede oog ook scherp te hebben. Voor mij zijn dat de instellingen om iemand frontaal te fotograferen.
    Met een iets kleiner diafragma had je beide ogen scherp gehad en een beter resultaat.
    Ondanks mijn vorige bedenkingen vind ik het één van je betere portretten (daarom vind ik het zo spijtig). Een bril vergemakkelijkt de opdracht niet, dus goed gedaan
    Ik respecteer wel je koppigheid en smaak.
    Zeer toffe kop en héél naturel
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: brilviking

      mooi, allee jammer dat door het cs de bril door de ogen loopt.
      iets lager cs was hier beter.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: brilviking

        Een viking herken ik hier nu niet in
        Man zal tevreden zijn met zijn foto.
        Omzetting in jou typische stijl, ... Persoonlijk vind ik hier het gezicht een beetje te vlekkerig geworden bij het omzetten, maar dat hoort bij deze manier van omzetten.
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: brilviking

          De man lijkt me eerder een schrijver of dichter te zijn
          Dezen met minder grijsmonotoon vind ik ook een van je betere uit de vikingreeks.
          Last edited by zibro; 3 januari 2013, 16:00. Reden: typo
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: brilviking

            Iets te beperkte DOF voor het rechter oog, spijtig. De omzetting
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: brilviking

              merci allemaal,
              die vent ziet er inderdaad meer schrijver uit dan viking. De volgende dag misschien wel (?)
              enne... zien de meeste serial killers er niet uit als 'gewone mensen'? (waarmee ik zeker niet wil sugereren dat deze brave man... )
              Jullie doen me nu wel twijfelen...
              ik hou nogal van die korte DOF
              maar daar krijg ik juist de meeste opmerkingen over (eigenlijk: altijd )
              dus: koppig blijven zijn, of toch eens naar de 2.8 ofzo durven gaan?
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: brilviking

                Noenkeltje, ik versta je met je DOF hihi, maar vind het hier toch ook jammer van het tweede oog.
                Troost je, ik krijg daar ook commentaar op hoor.
                Wat mij betreft koppig blijven, ik doe dat ook, ''zolang je er echt wel tevreden mee bent'', als je moet beginnen toegeven dat ze misschien gelijk hebben....? Hihi.
                Die vent trekt op mijn advokaat. Pas maar op, als het donker wordt komen de echte gedaanten naar boven e...
                Vind het hier een geslaagde omzetting!! Meestal vind ik ze te hard van je, maar hier is ie geslaagd voor mij.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment

                Working...
                X