Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test via flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test via flickr

    word niet blij van flickr...
    foto geplaatst, gelukt, en gecentreerd, en ook nog die [img] 2x kwijt...

  • #2
    Re: test via flickr

    geen EXIF ??
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

    Comment


    • #3
      Re: test via flickr

      Bij Flickr 'gratis' valt de exif altijd weg bij het plaatsen van de foto op het net/forum, denk ik begrepen te hebben.
      Bij de foto op Flickr kan ik wel klikken op uitgebreide exif.

      Dus als ik een foto plaats in het forum via flickr, zal ik wat exif zelf toevoegen.
      Iemand een tip voor foto /exif plaatsen via Flickr?

      Comment


      • #4
        Re: test via flickr

        ??? als ik met curser op mijn foto ga, kan ik klikken en kom ik op mijn flickr-account terecht???? dat wil ik niet!
        Dus ga ik door met testen...

        Last edited by fena; 1 januari 2013, 23:19.

        Comment


        • #5
          Re: test via flickr

          Deze html url werkt dus niet
          yes! deze poging werkt! en geen terugkoppeling!
          Last edited by fena; 1 januari 2013, 23:20.

          Comment


          • #6
            Re: test via flickr

            Ik ben niet zeker, maar is het niet zo dat je bij Flickr verplicht bent om onder de foto nog enkele links op te nemen?

            Zoals je in deze topic onder de foto ziet:
            Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: test via flickr

              Links bij Flickr heb ik niks over kunnen vinden:
              bij plaatsen van een foto van een ander, kan ik me voorstellen ivm copyright.
              Bij mijn eigen foto's lijkt me niet; dan zou ik handiger die url die direct terugkoppelt naar mijn flickr-account moeten nemen, zoals bij mijn eerste test.

              wie weet meer over deze flickr link zaken?

              Ik probeer Flickr, omdat Tinypic/Photobucket ed. de resolutie snel verlagen.

              Comment


              • #8
                Re: test via flickr

                Met alle drie heb ik problemen. Daarom raad ik Dropbox aan. Je vindt zeker meer draadjes op het forum over hetzelfde onderwerp. Ik weet niet of een invite nog voordelen geeft, maar als je er een wil, dan hoor ik het wel.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: test via flickr

                  Dank je wel voor de tip, zal me ook in dropbox gaan verdiepen!

                  Comment


                  • #10
                    Re: test via flickr

                    Photobucket doet dat niet volgens mij je resolutie verlagen
                    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                    Comment


                    • #11
                      Re: test via flickr

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
                      Photobucket doet dat niet volgens mij je resolutie verlagen
                      Voorlopig weer niet, maar het is wel ooit gebeurd, hoor!
                      Ik gebruik Photobucket uitsluitend nog voor de screenshots die ik hier post. Als ze die zouden comprimeren, dat is het einde van de wereld niet. Veel ergerlijker vind ik die nieuwe layout. Ik heb die toen weer aangepast naar de oude layout, maar enkele dagen geleden: opnieuw van datte.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: test via flickr

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Voorlopig weer niet, maar het is wel ooit gebeurd, hoor!
                        Ik gebruik Photobucket uitsluitend nog voor de screenshots die ik hier post. Als ze die zouden comprimeren, dat is het einde van de wereld niet. Veel ergerlijker vind ik die nieuwe layout. Ik heb die toen weer aangepast naar de oude layout, maar enkele dagen geleden: opnieuw van datte.
                        nooit meegemaakt.
                        nieuwe layout is ff wennen meer niet.
                        Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                        Comment


                        • #13
                          Re: test via flickr

                          Deze is een goeie om mee te beginnen.
                          Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment

                          Working...
                          X