Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jules in ondergelopen park

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jules in ondergelopen park

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Jules in ondergelopen park

    Ik heb je ook reeds een PB gestuurd Sien, maar weet je dat AL je vorige foto's verdwenen zijn hier op het forum ????

    On topic :
    - misschien had je hier beter wat kunnen flitsen om de donkere kanten van het beeld wat op te lichten
    - ook zijn voetstuk kan ietsje rechter geplaatst worden, maar zoals het nu is stoort het me eigenlijk ook niet.

    Groetjes
    Last edited by Guest17; 27 december 2012, 08:54.

    Comment


    • #3
      Re: Jules in ondergelopen park

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Ik heb je ook reeds een PB gestuurd Sien, maar weet je dat AL je vorige foto's verdwenen zijn hier op het forum ????

      On topic :
      - misschien had je hier beter wat kunnen flitsen om de donkere kanten van het beeld wat op te lichten
      - ook zijn voetstuk kan ietsje rechter geplaatst worden, maar zoals het nu is stoort het me eigenlijk ook niet.

      Groetjes
      mijn nieuwe smartphone heeft mijn picassaweb leeggehaald!!! zoek oplossing!! dank
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Jules in ondergelopen park

        ha, die Jules wordt een BBP (Belangrijk, Belgisch, personage). Hij heeft het al zo ver gebracht dat hij een standbeeld kreeg ?

        Nou ik vind het grappig. Hij staat zelfs op een verhoog om niet onder te lopen. Maar ja, wie Jules kent zal daar niet van staan te kijken niet ?

        Leuke foto.

        Comment

        Working...
        X