Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstcorrida

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstcorrida

    Hallo iedereen

    Morgen is er de kerstcorrida bij ons in het dorp, en ik zou hier graag foto's gaan maken.
    Het begint rond 19u, dus op veel licht (buiten straatverlichting) mag ik niet rekenen.
    Ik denk dat ik vrij dicht bij de sporters kan komen, vooral in de bochten.

    Mijn materiaal: Canon 50D, sigma 17-50 2.8, 70-300 4-5.6, 430 EXII en wireless triggers.

    Enige tips voor mij of dingen die ik zeker eens moet proberen?

    Alvast bedankt,
    Mike
    Canon 50D, Sigma 17-50 2.8, canon 70-300 IS, 430EXII, Cactus triggers en wat filters...
    Panasonic GH3 met 14-140

  • #2
    Re: Kerstcorrida

    lijkt me leuk om te flitsen met lange sluitertijd! Werk wireless en neem een assistent mee die de flitsers op een monopod of zo de lucht in steekt... zodat de renners van boven geflitst worden... dat stoort ze minder en 't is mooier voor 't beeld
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Kerstcorrida

      Oorspronkelijk geplaatst door MikeNeyens Bekijk bericht
      Enige tips voor mij of dingen die ik zeker eens moet proberen?
      Doe het vanavond al eens zonder lopers, dan staat u daar morgenavond klaar met uw camera en flitsers perfect ingesteld. No stress.

      mvg
      Last edited by hotmijl; 27 december 2012, 13:45.
      I may disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it (Evelyn Beatrice Hall)

      Comment


      • #4
        Re: Kerstcorrida

        Oorspronkelijk geplaatst door hotmijl Bekijk bericht
        Doe het vanavond al eens zonder lopers, dan staat u daar morgenavond klaar met uw camera en flitsers perfect ingesteld. No stress.

        mvg
        De vraag is gisteren gesteld, dus dan staat die morgen daar redelijk voor Jan met de korte achternaam.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Kerstcorrida

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          De vraag is gisteren gesteld, dus dan staat die morgen daar redelijk voor Jan met de korte achternaam.
          Goed dat u het opmerkt, want ik was nog vergeten te zeggen dat timing zeer belangrijk kan zijn.
          I may disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it (Evelyn Beatrice Hall)

          Comment


          • #6
            Re: Kerstcorrida

            Bedankt voor de tips, maar ik ben helaas niet kunnen gaan omdat het regende, en mijn camera is nu niet bepaald weather sealed.

            Groetjes,
            Mike
            Canon 50D, Sigma 17-50 2.8, canon 70-300 IS, 430EXII, Cactus triggers en wat filters...
            Panasonic GH3 met 14-140

            Comment

            Working...
            X