Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meisje in het bos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meisje in het bos

    Moderator Note: Deze link

    brengt je bij de helpdesk, die je alles vertelt over hoe een foto te plaatsen.
    In het kort:
    1. foto verkleinen om te voldoen aan de BD-normen (max. 900 pixels langste zijde). Daarvoor zijn verschillende softwareprogramma's bruikbaar.
    2. foto uploaden naar een hosting site van keuze (bv Photobucket, Dropbox, Flickr, Picasaweb...) en het adres van de foto noteren. Een adres begint normaal met http en eindigt op jpg (= formaat van het bestand)
    3. dat adres in je post tussen de image tags (IMG) plaatsen.

    Intussen heb ik je foto achter een link geplaatst.
    Succes!
    Mvg,
    Luc




    Ik ben benieuwd naar jullie mening. Deze foto is nog niet bewerkt.

    Blijkbaar lukt het me nog niet zo goed om een foto te posten. Het spijt me
    Last edited by lucske_40; 25 december 2012, 17:31.

  • #2
    Re: Meisje in het bos

    niet het kapje is rood, maar toch heeft het wel wat.
    nu nog even aanpassen hè.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Meisje in het bos

      Ik wacht maar even af tot de foto hier rechtstreeks op het forum staat.
      Het is toch heel duidelijk uitgelegd door de Helpdesk !?
      Enne als ik je een raad mag geven, Flickr rap in de vuilbak flikkeren en een andere hosting site kiezen.
      Als je hier eens zoekt op 'flickr' zul je rap begrijpen waarom, ze verkleinen zo rap je foto, dat ie sowieso slecht wordt.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Meisje in het bos

        Ik heb eigenlijk geen enkel probleem met flickr, enkel is het spijtig dat ze enkel het formaat 800px en 1024px gebruiken en niet de 900px van het forum.


        Voor de rest vind ik dit wel een leuke foto. Zelfs onbewerkt vind ik hem prachtig.
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

        Comment


        • #5
          Re: Meisje in het bos

          Heel mooie foto!

          Ik zou persoonlijk het rood van de trui wat minder fel zetten..

          Comment


          • #6
            Re: Meisje in het bos

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
            Ik heb eigenlijk geen enkel probleem met flickr, enkel is het spijtig dat ze enkel het formaat 800px en 1024px gebruiken en niet de 900px van het forum.
            Dan moet je na een tijdje eens gaan zien wat er nog rest van de bestandsgrootte Rudy.......
            Maar je moet vooral blijven waar je je goed bij voelt.
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Meisje in het bos

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Dan moet je na een tijdje eens gaan zien wat er nog rest van de bestandsgrootte Rudy.......
              Maar je moet vooral blijven waar je je goed bij voelt.
              Groetjes
              Dat is Tinypic, naar mijn weten. Ik zou mis kunnen zijn, maar ik dacht niet dat Flickr dat ook deed.
              En de 800/1024 is makkelijk op te lossen: Als je zelf resizet naar 900px en dan pas uploadt, kun je daarna de "originele" delen. Dat is dan mooi het forumformaat.

              Comment


              • #8
                Re: Meisje in het bos

                Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
                Dat is Tinypic, naar mijn weten. Ik zou mis kunnen zijn, maar ik dacht niet dat Flickr dat ook deed.
                En de 800/1024 is makkelijk op te lossen: Als je zelf resizet naar 900px en dan pas uploadt, kun je daarna de "originele" delen. Dat is dan mooi het forumformaat.
                Dat is inderdaad een oplossing, maar op Flickr zend ik mijn foto's nu eenmaal liever op maximale grote, vooral omdat de resize functie van Flickr wel heel goed is.

                En zodoende kunnen zij die dat willen de foto ook op originele grote bekijken.

                En je hebt gelijk, het is Tinypic die nadien een veel te grote compressie op de foto's toepassen. Bij mijn weten doet Flickr dat dus inderdaad niet.
                Mvg,
                Rudy Mas
                Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Meisje in het bos

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
                  Dat is Tinypic, naar mijn weten. Ik zou mis kunnen zijn, maar ik dacht niet dat Flickr dat ook deed.
                  En de 800/1024 is makkelijk op te lossen: Als je zelf resizet naar 900px en dan pas uploadt, kun je daarna de "originele" delen. Dat is dan mooi het forumformaat.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                  Dat is inderdaad een oplossing, maar op Flickr zend ik mijn foto's nu eenmaal liever op maximale grote, vooral omdat de resize functie van Flickr wel heel goed is.

                  En zodoende kunnen zij die dat willen de foto ook op originele grote bekijken.

                  En je hebt gelijk, het is Tinypic die nadien een veel te grote compressie op de foto's toepassen. Bij mijn weten doet Flickr dat dus inderdaad niet.
                  Yep, jullie hebben gelijk, het is Tinypic...... ik had ze even door elkaar gehusseld.... sorry .
                  Ik heb het waarschijnlijk nog eens in één of ander topic geschreven.
                  Ik zal het even opzoeken en ook corrigeren.
                  Bedankt voor de correctie.

                  Groetjes

                  Comment

                  Working...
                  X