Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Most popular cameras last 5 days!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Most popular cameras last 5 days!!!!


    at dpreview

    Sans parole )))))))))))

  • #2
    Mis ik iets ofzo ...snap niet helemaal wat je hiermee duidelijk wilt maken.
    http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

    Comment


    • #3
      Er staan er twee van een "vreemd" merk tussen
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Gewoon een plagerig grapje ebi.
        Maar tegelijkertijd verbaas ik mij altijd weer over
        dat Canon zo populair is. Niet omdat ik Canon een
        slecht merk vind, ik heb er tenslotte zelf een,
        maar ik denk dan er zijn zoveel merken. Er is dan toch
        iets waardoor die populariteit verklaard kan worden.

        Comment


        • #5
          8x Canon, dat wil toch wel wat zeggen.
          Gr Motordigitaal
          www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

          Comment


          • #6
            DIe 10D die staat er al maanden tussen.

            With Canon you can!

            Comment


            • #7
              En de 300 D staat boven de D 70 !!!
              Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

              Comment


              • #8
                op een andere site staat weer heel andere cameras tot 10.
                beetje nutteloze info.

                het geeft alleen aan naar welke camera de mensen naar op zoek zijn met hun budget of zelf hebben.

                het zegt natuurlijk niks over de top 10 beste cameras want dan kun je er al heel veel verwijderen


                FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
                Canon EOS600d

                Comment


                • #9
                  Originally posted by r.marijnissen
                  op een andere site staat weer heel andere cameras tot 10.
                  beetje nutteloze info.

                  het geeft alleen aan naar welke camera de mensen naar op zoek zijn met hun budget of zelf hebben.

                  het zegt natuurlijk niks over de top 10 beste cameras want dan kun je er al heel veel verwijderen
                  Er wordt ook niet beweerd dat het de beste camera's zijn (maar misschien
                  wel in hun klasse) Het is wel intrigerend dat op de meest
                  bezochte en belangwekkende site al jaren lang dag in dag uit minimaal
                  5 à 6 Canon in de lijst van meeste bekeken fotocamera's staan.
                  Natuurlijk betekent dat niet dat ook al die bezoekers een Canon kopen,
                  maar ik kan mij niet voorstellen dat er geen helemaal geen relatie bestaat.




                  Comment


                  • #10
                    Minolta, Pentax, Olympus zijn zeker zo'n goede merken, maar ze hebben niet hetzelfde commerciële talent als Canon of Sony, denk ik dan...

                    Wat betreft commercieel talent: dat moet je wel hebben als je een 1D MK II uitbrengt voor 6000 € en het dan aflevert met zooooooo'n slechte zoeker.

                    Of: er zijn twee a drie digitale camera's die uit het pak springen vanwege origineel: Kyocera SL400R (sneller dan een EOS 300D of D70) of Pentax Optio 43 WR (waterdicht en schokbestendig) en die minstens zo'n goede foto's maken als gemiddeld (als het al niet beter zal zijn), niettemin: de mensen blijven vragen naar Pro1, DSC-T1, IXUS 500,... Geeuw...

                    In de jaren '80 keek iedereen naar Dallas... Vraag me nog altijd af waarom... Het is niet omdat iets populair is, dat het ook noodzakelijk GOED is, kijk maar naar Micro$choft Windooze...
                    http://www.digifotofreak.nl

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by MarcFoto
                      Wat betreft commercieel talent: dat moet je wel hebben als je een 1D MK II uitbrengt voor 6000 € en het dan aflevert met zooooooo'n slechte zoeker.
                      Ik vraag me af of je weleens door de zoeker van een 1D hebt gekeken. Ik kan alles alles prima zien, misschien wordt het eens tijd voor een ritje naar de opticien .

                      Enne waar je de 6000 euro vandaan haalt weet ik niet. Prijzen voor de 1D MKII liggen zo tussen de 4000 en 4400 euro.
                      http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by j@n
                        Gewoon een plagerig grapje ebi.
                        Van mij ook, was net wakker en kon het niet laten
                        http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                        Comment


                        • #13
                          In de jaren '80 keek iedereen naar Dallas... Vraag me nog altijd af waarom... Het is niet omdat iets populair is, dat het ook noodzakelijk GOED is
                          Daar zit misschien iets in. De meest platte programma's worden het best bekeken.
                          Ik generaliseer, maar het is vaak wel zo.
                          Misschien zijn de Canon-verkopen wel te verklaren omdat veel mensen niet van
                          gebaande paden durven af te wijken.
                          Oke, ik heb een Canon, maar ook een Mac

                          Comment


                          • #14
                            Leuk te zien en natuurlijk waar maar dan alleen voor DIE site.... Het is waar je ZELF voor kiest, wat je wilt en waarvoor...
                            Allemaal factoren. Natuurlijk zijn er bepaalde toestellen "technisch" veel beter en hebben meer mogelijkheden maar er worden met de meest simpele camera de mooiste foto's gemaakt.
                            Ik ben in het bezit van 1x Ricoh RDC-7, (vestzak cam) 1x Nikon CP500 (reiscam), 1x Canon 10D (voor shooting days back home), en ben dus niet erg gemiddeld....
                            Dag dag
                            Vonne
                            The only real failure is to give up trying!

                            http://www.yvonnew.com
                            http://www.vonne.web-log.nl
                            and HFC forever!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by MarcFoto

                              Wat betreft commercieel talent: dat moet je wel hebben als je een 1D MK II uitbrengt voor 6000 € en het dan aflevert met zooooooo'n slechte zoeker.

                              Hmm hmm, 1d zoeker slecht, ja wadde, met wat vergelijk je dan? mijn rolleigh 6*6 heeft een betere zoeker, maar in dslr is de 1d toch wel een beetje een maatstaaf, enkel door de full sensor 1ds voorbijgestoken denk ik.

                              Comment

                              Working...
                              X