Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Openbare ruimte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Openbare ruimte

    .
    .

    .
    .
    .
    update
    .
    .
    Last edited by Plaatwerker; 28 december 2012, 07:11. Reden: update toegevoegd
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Openbare ruimte

    Hoi Plaatwerker,

    Misschien slapen er wel mensen in het plantsoentje misschien eens terug gaan.
    Het is toch wel erg niet dat in deze tijd het nog steeds voorkomt dat mensen buiten moeten slapen.

    Comment


    • #3
      Re: Openbare ruimte

      Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
      Hoi Plaatwerker,

      Misschien slapen er wel mensen in het plantsoentje misschien eens terug gaan. ...
      Daar slapen echt geen mensen (ik kom daar al jaren langs).
      Nu je bent gerustgesteld, nog een mening over de foto ?
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Openbare ruimte

        Straatfotografie. Al durf ik het woord, voor sommigen, haast niet meer uit te spreken. Maar ik denk dat ik er niet naast zit omdat ik zopas een heleboel straatfoto’s bestudeerd heb.
        Deze voert ons terug in het verleden, toen de mensen nog geen droogkast bezaten. Het grappige is dat dit dicht bij de straat, ze zien valt : een straatbeleving ? Of een onbeschaamdheid in onze ogen, omdat we dat niet meer gewoon zijn.
        Het grappige is dat je de indruk krijgt, dat als de was droogtijd in werking is, geen speeltijd met schommel mogelijk is.
        Het is een duidelijke overzichtelijke situering van het gebeuren.

        Comment


        • #5
          Re: Openbare ruimte

          Niettegenstaande dit een nogal druk beeld is is de foto technisch gezien voor mijn part dik in orde .
          Donkere schaduwpartijen perfect belicht en bevatten nog alle details terwijl het wit ook nog wit is en geen uitgevreten geheel vormt !
          eerst dacht ik om de auto's er misschien beter af te laten om het wat rustiger te laten overkomen maar dan gaat het effect van de straatfotografie helemaal weer weg .
          Voor mij dus goed gedaan plaatwerker
          Groetjes
          Luc
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

          Comment


          • #6
            Re: Openbare ruimte

            Dit is voor mij straatfotografie. Maar of hij me aanspreekt? Ik ging de was apart genomen hebben.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Openbare ruimte

              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Dit is voor mij straatfotografie. Maar of hij me aanspreekt? Ik ging de was apart genomen hebben.

              Jill.tje ... dan gaat voor mijn part het effect van straatfotografie verloren zijn ...
              dan kan het net zo goed in je achtertuin gemaakt zijn .
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment


              • #8
                Re: Openbare ruimte

                toffe straatfoto
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Openbare ruimte

                  Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                  Niettegenstaande dit een nogal druk beeld is is de foto technisch gezien voor mijn part dik in orde .
                  Donkere schaduwpartijen perfect belicht en bevatten nog alle details terwijl het wit ook nog wit is en geen uitgevreten geheel vormt !
                  eerst dacht ik om de auto's er misschien beter af te laten om het wat rustiger te laten overkomen maar dan gaat het effect van de straatfotografie helemaal weer weg .
                  Voor mij dus goed gedaan plaatwerker
                  Groetjes
                  Luc
                  Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                  toffe straatfoto
                  Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                  Straatfotografie. Al durf ik het woord, voor sommigen, haast niet meer uit te spreken. Maar ik denk dat ik er niet naast zit omdat ik zopas een heleboel straatfoto’s bestudeerd heb.
                  Deze voert ons terug in het verleden, toen de mensen nog geen droogkast bezaten. Het grappige is dat dit dicht bij de straat, ze zien valt : een straatbeleving ? Of een onbeschaamdheid in onze ogen, omdat we dat niet meer gewoon zijn.
                  Het grappige is dat je de indruk krijgt, dat als de was droogtijd in werking is, geen speeltijd met schommel mogelijk is.
                  Het is een duidelijke overzichtelijke situering van het gebeuren.
                  Dank voor de positieve reacties.

                  Weer eens een heel andere ervaring dan met mijn voorgaande discussie
                  "Uit het hoofd". Ik ga er toch nog niet van uit dat commentaar merendeels
                  wordt aangetrokken door imperfecties.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Openbare ruimte

                    Zoals gezegd, technisch een goede foto. Mag voor mij wat meer contrast hebben.
                    Het onderwerp spreekt me niet zo aan, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
                    Photography is an art of observation.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Openbare ruimte

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                      Zoals gezegd, technisch een goede foto. Mag voor mij wat meer contrast hebben.
                      Het onderwerp spreekt me niet zo aan, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
                      en mij spreekt het onderwerp net zeer aan.
                      goede fotografie

                      Comment


                      • #12
                        Re: Openbare ruimte

                        Techinisch een hele goede foto al vind ik hem wel wat te druk. Een ander standpunt had misschien een minder chaotische foto opgeleverd..

                        Comment


                        • #13
                          Re: Openbare ruimte

                          Technisch zal hij wel in orde zijn, maar door de drukte vooral spreekte hij me minder aan. Het verband tussen titel en het getoonde beeld is hier wel duidelijk.
                          Groetjes,
                          Dominic

                          Comment


                          • #14
                            Re: Openbare ruimte

                            goed gezien mooi vast gelegd, van mij mag er wat meer contrast in

                            Comment


                            • #15
                              Re: Openbare ruimte

                              grappig beeld hoor.
                              en ze hebben last van mollen.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X