Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

450D Body + batterygrip + tas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 450D Body + batterygrip + tas





    Ik bied hier mijn Canon 450D spiegelreflexcamera aan, inclusief battery grip, twee batterijen en een handige fototas. De camera is onlangs nog binnen geweest voor jaarlijks onderhoud (sensor laten schoonmaken...), en is dus tip top en klaar voor gebruik. Reden dat hij de deur uitgaat is simpelweg de upgrade naar een beter toestel. Voor iedereen die echter geen honderden euro's wil uitgeven maar toch de stap wil zetten naar spiegelreflex, is dit een schitterend toestel om mee te beginnen. De body gaat weg zonder lenzen omdat ik deze behoud voor mijn volgende toestel. Het voordeel is dat je dan uiteraard zelf nog alle keuze hebt om de lenzen van je eigen keuze aan te kopen.

    Voor dit schitterende toestel met battery grip, vraag ik €300. De eerste die erom komt, krijgt het toestel dus mee.

    Inclusief:
    * Canon 450D Body (ongeveer 13000 clicks): kleine oppervlakkige (van ongeveer 1mm) beschading op het scherm achteraan, die in feite enkel zichtbaar is wanneer het toestel uitstaat. Bij een opgelicht scherm levert het geen praktische problemen op
    * Batterygrip
    * 2 Batterijen
    * Tamrac velocity 7 tas
    * Eventueel + 18-55mm lens


    Eventueel samen te koop met Canon 100mm macro lens voor €650 samen.
    Last edited by apophis; 28 december 2012, 13:13.
    Canon 450D

    Portfolio
Working...
X