Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een foto op verschillende maten gelijk afdrukken met CS5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een foto op verschillende maten gelijk afdrukken met CS5

    Ik wil een dezelfde foto op verschillendde maten op een a4 afdrukken.
    Zoals vaak schoolfoto's.
    Dit zou kunnen met CS5

    Ik heb gezocht op google maar kan daar niets vinden.
    Het volgende doe ik
    CS5 Bestand Automatisch Figuurpakket...
    Klik ik hierop dan krijg ik de melding " Cannot find any Layout files in Presets\layouts "

    Mijn vraag nu moet ik deze downloaden of moet ik deze zelf maken maar dan hoe?
    O wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt,
    Dré

  • #2
    Re: een foto op verschillende maten gelijk afdrukken met CS5

    Ik heb die vraag hier al eens eerder zien passeren, en kon die toen ook niet beantwoorden.
    Kijk, hier zie:



    en ook van jou. Dat heet eigenlijk cross-posting en mag niet; maar ik zal het je een keer vergeven.

    Ik heb verschillende versies van Photoshop CS (CS3, CS4, CS5 en CS6) op mijn Mac staan, maar krijg een andere error in CS5, nl.



    Omdat dit een feature is dat ik eigenlijk niet gebruik, ging ik er toen niet op in, maar de herhaling van je vraag intrigeerde me.
    Dus ik ging op de Adobe-site eens rondsnuisteren, en daar vind ik:



    Ik herinner dat we in Module 4 van Rastertekenen (ik zit nu in Mod.5) een soortgelijke opdracht kregen met Smart Objects. Dus als je daarmee vertrouwd bent....
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: een foto op verschillende maten gelijk afdrukken met CS5

      Hartstikke bedankt het werkt
      Dré

      Comment


      • #4
        Re: een foto op verschillende maten gelijk afdrukken met CS5

        Goed zo! Heb je het opgelost via Smart Objects en eventueel het Place-commando?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X