Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kyocera M410R?!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kyocera M410R?!

    Ik ken niet zoveel van digitale camera's, dus zou ik graag beroep doen op jullie ervaring...
    Iemand enige ervaring met een Kyocera M410R?
    Of gewoon al een andere referentie van dit merk?
    Is dit een aanrader of niet?

    Dank je wel,
    Peter

  • #2
    Oei dit gebeurt niet dikwijls nog steeds geen reactie.
    Ik zelf kan er ook niets over zeggen.

    Comment


    • #3
      Originally posted by PWuytack
      Ik ken niet zoveel van digitale camera's, dus zou ik graag beroep doen op jullie ervaring...
      Iemand enige ervaring met een Kyocera M410R?
      Of gewoon al een andere referentie van dit merk?
      Is dit een aanrader of niet?

      Dank je wel,
      Peter
      De Kyocera 410 R is pas aangekondigt, dus het verwondert mij niet dat niemand nog gereageerd heeft.
      Het toestel warover je spreekt heeft een 10x zoom (38-380mm equivalent - zucht, weeral geen groothoek) en 4 MPix. Afgaande op de specificaties zal dat niet slecht zijn. Kyocera heeft wel de R-Tune technologie die de toestellen heel snel maakt, dat is al een voordeel.
      Niettemin, als een 10x zoom en wens/eis van jouw is dan zou ik zonder twijfelen gaan naar de Panasonic DMC-FZ10 omdat de Panasonic een Image stabilizer aan boord heeft, wat de kans op bewegingsonscherpte bij de uiterste telestand minimaliseert. En dat is een troef. Daarenboven heeft de Panasonic een 12x zoom heeft en die toch overal heel oede kritietken krijgt. De Panasonic zelf is niet traag, dus...
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #4
        Bedankt voor de reactie!

        K zal nog even de kat uit de boom kijken denk ik...
        PC magazine publiceert volgende maand nog een camera-test, misschien geraak ik daar wijzer uit.

        Comment

        Working...
        X