Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograferen wielerwedstrijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograferen wielerwedstrijden

    Waar moet ik vooral op letten bij het fotograferen van wielerwedstrijden - welke camera heb ik nodig - welke lenzen gebruik ik? Hulp aub

  • #2
    Re: fotograferen wielerwedstrijden

    Meer info zoals budget aub... Want anders zal je hier een Nikon D4 met 200 mm f/2 of 300mm f/2.8 moeten kopen ...

    Comment


    • #3
      Re: fotograferen wielerwedstrijden

      Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Meer info zoals budget aub... Want anders zal je hier een Nikon D4 met 200 mm f/2 of 300mm f/2.8 moeten kopen ...
      zou eerder voor een 1dx met een 200f2 of 300 2.8 gaan.

      ot: 7d+24-70 of een 70 200. d7000 met soortgelijke lenzen. alles hangt eigenlijk af van je budget.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: fotograferen wielerwedstrijden

        Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
        zou eerder voor een 1dx met een 200f2 of 300 2.8 gaan.

        ot: 7d+24-70 of een 70 200. d7000 met soortgelijke lenzen. alles hangt eigenlijk af van je budget.
        Laten we niet weer een Canon vs Nikon thread maken hé, deze optie is inderdaad ook goed...

        Comment


        • #5
          Re: fotograferen wielerwedstrijden

          Oorspronkelijk geplaatst door jan451 Bekijk bericht
          Waar moet ik vooral op letten bij het fotograferen van wielerwedstrijden......
          Dit jaar zijn er een aantal grote wielerrondes in Nederland. Internationaal aansprekende wielerrondes. In dit artikel een aantal tips voor het fotograferen van wielrenners naar aanleiding van mijn bezoek aan de proloog van de Giro d'Italia in Amsterdam 2010.

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: fotograferen wielerwedstrijden

            dat je niet omver gereden wordt door die snelheidsduivels en dat je hen niet in gevaar brengt door er te dicht op te willen kruipen.
            Verder kan je elke camera en elke lens gebruiken naargelang wat je in beeld wil brengen en hoe.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: fotograferen wielerwedstrijden

              Als je amateur-wedstrijden wil fotograferen best een of twee ronden bekijken hoe ze bvb een bocht aansnijden of positie zoeken in de wind en dan de beste plaats kiezen. Het gezeur over welke camera en welke lens, ik heb prachtige actiefoto's gezien met een digitaal toestel van lage prijsklasse, veel wordt bepaald door de juiste plaats en het juiste moment.

              Comment

              Working...
              X