Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben een beginnersfotografe.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik ben een beginnersfotografe.

    Ik heb in maart de smaak te pakken gekregen van de spiegelreflex camera in handen te hebben.
    Sinds toen had ik besloten ook te sparen voor een beginners spiegelreflex... En ben toen terecht gekomen bij de SONY SLT - A35.
    Maar heb hem na 3maanden al verkocht omdat ik fotografie begon te studeren in een avondschool, en ben toen verkocht geraakt aan de NIKON D3200. Waar ik veel meer van snap, en niet constant in de les moet gaan opzoeken, van waar staat dit / dat.


    Nu heb ik sinds april een pagina aangemaakt om mensen wat te laten zien wat ik mooi vind, of waar ik van hou en dat fotografeer.
    Die kan je vinden als je FaceBook hebt onder ' AnkePhotographics ' Of gewoon klikken via deze link:
    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

    Misschien wil je dan ook nog wat op de hoogte gehouden worden van nieuwe foto's of updates aan foto's, dat kan zeker, maar dan moet je nog is klikken op ' VIND IK LEUK '. :-D

    Nu mogen jullie me gerust ook mailen om een aantal foto's via mail te zien, dat kan via dit e-mailadres:: ankebol@hotmail.com


    Groetjes,
    Anke

  • #2
    Re: Ik ben een beginnersfotografe.

    Als je de fotografiehobby uitbreidt met het lezen van het reglement en
    ook de sticky van dit subforum dan begrijp je dat jouw start niet lekker zit.

    Hier worden zichtbare foto's getoond !
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Ik ben een beginnersfotografe.

      hoeveel accounts gaat ge nu eigenlijk nog aanmaken hier op BD?
      tis al niet de eerste keer meer dat de regels hier door u gebroken worden.

      lees en gedraag u zoals iedereen dat hier doet!

      Comment


      • #4
        Re: Ik ben een beginnersfotografe.