Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben een beginnersfotografe.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik ben een beginnersfotografe.

    Ik heb in maart de smaak te pakken gekregen van de spiegelreflex camera in handen te hebben.
    Sinds toen had ik besloten ook te sparen voor een beginners spiegelreflex... En ben toen terecht gekomen bij de SONY SLT - A35.
    Maar heb hem na 3maanden al verkocht omdat ik fotografie begon te studeren in een avondschool, en ben toen verkocht geraakt aan de NIKON D3200. Waar ik veel meer van snap, en niet constant in de les moet gaan opzoeken, van waar staat dit / dat.


    Nu heb ik sinds april een pagina aangemaakt om mensen wat te laten zien wat ik mooi vind, of waar ik van hou en dat fotografeer.
    Die kan je vinden als je FaceBook hebt onder ' AnkePhotographics ' Of gewoon klikken via deze link:
    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

    Misschien wil je dan ook nog wat op de hoogte gehouden worden van nieuwe foto's of updates aan foto's, dat kan zeker, maar dan moet je nog is klikken op ' VIND IK LEUK '. :-D

    Nu mogen jullie me gerust ook mailen om een aantal foto's via mail te zien, dat kan via dit e-mailadres:: ankebol@hotmail.com


    Groetjes,
    Anke

  • #2
    Re: Ik ben een beginnersfotografe.

    Als je de fotografiehobby uitbreidt met het lezen van het reglement en
    ook de sticky van dit subforum dan begrijp je dat jouw start niet lekker zit.

    Hier worden zichtbare foto's getoond !
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Ik ben een beginnersfotografe.

      hoeveel accounts gaat ge nu eigenlijk nog aanmaken hier op BD?
      tis al niet de eerste keer meer dat de regels hier door u gebroken worden.

      lees en gedraag u zoals iedereen dat hier doet!

      Comment


      • #4
        Re: Ik ben een beginnersfotografe.

        en waarom zou ik naar je facebook pagina moeten gaan?
        Indien je hier eens een foto zou plaatsen - en dan nog een paar - misschien dan, ja
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Ik ben een beginnersfotografe.

          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          en waarom zou ik naar je facebook pagina moeten gaan?
          Indien je hier eens een foto zou plaatsen - en dan nog een paar - misschien dan, ja
          Ga je dan wel naar de mijne?
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Ik ben een beginnersfotografe.

            en ik dan... ik heb geen facebook profiel
            Jammer dat ik je foto´s dan niet kan zien...

            Groeten
            Danny

            Comment


            • #7
              Re: Ik ben een beginnersfotografe.

              Oorspronkelijk geplaatst door Widescreen Bekijk bericht
              en ik dan... ik heb geen facebook profiel
              Jammer dat ik je foto´s dan niet kan zien...
              Ach troost je, de kwaliteit is direct
              Beter een site he, ''maja''.
              Volgens mij moet je geen fb hebben hoor om een ander zijn fb te zien...? Zou het begod niet weten.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Ik ben een beginnersfotografe.

                Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                Volgens mij moet je geen fb hebben hoor om een ander zijn fb te zien...? Zou het begod niet weten.
                Idd Jill.tje.... kon wel een aantal foto´s zien op het fb van de beginnersfotografe... moet zeggen, ze heeft haar naam wel goed gekozen. Heb niet echt een scherpe foto kunnen vinden...jij?

                Danny

                Comment


                • #9
                  Re: Ik ben een beginnersfotografe.

                  Niets persoonlijk op de topicstartster, maar er bestaat zo'n pagina op facebook met de naam:
                  "Modern day problem - Every monkey with an SLR camera thinks he's a photographer"

                  Geregeld wordt ik hieraan herinnerd door mensen van mijn leeftijd die een DSLR hebben en enkele foto's laten zien aan het grote publiek met een eigen pagina.
                  Soms MEER dan verdiend, maar jammer genoeg betreft het vaak niet meer dan beginnersfoto's (kunnen ook mooi zijn, maar missen aan ervaring).

                  Dan vraag ik me soms af: Is het nu echt direct nodig om direct een eigen pagina te maken?
                  Ik heb nu ook een eigen pagina, maar ik verberg hem tot ik zéker weet of hij het waard is aan anderen te laten zien, als die dag er ooit komt.

                  Denk nu toch eens na voor je reclame begint te maken voor een eigen pagina, als de foto's mooi genoeg zijn komen de likes wel vanzelf...
                  NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                  https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik ben een beginnersfotografe.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Widescreen Bekijk bericht
                    Idd Jill.tje.... kon wel een aantal foto´s zien op het fb van de beginnersfotografe... moet zeggen, ze heeft haar naam wel goed gekozen. Heb niet echt een scherpe foto kunnen vinden...jij?
                    Neen... Ach ja, in de waan laten. Maar... Nu begin ik te twijfelen aan mijzelf hahaha, ik had mijn pagina gepubliceerd een week geleden,
                    omdat ie er nu al zolang ''in de maak'' stond, en ik dacht ach wat, mijn vrienden weten ik zo met fotografie bezig ben dus ja.
                    Maar eigenlijk was het iemand van hier die me onbewust een duwtje in de rug gaf. (Om ook op Michiel's reactie te reageren.)
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik ben een beginnersfotografe.

                      [Mod] Topic verplaatst want in de 'Beginnershoek' was het zeker niet op zijn plaats
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik ben een beginnersfotografe.

                        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                        (Om ook op Michiel's reactie te reageren.)
                        Ik bedoel niet dat er geen pagina's meer mogen worden gecreeerd he
                        jouw foto's zijn zeker van een hoger niveau.
                        Kbedoel maar dat men eens beter moet nadenken voor men een pagina publiceert.
                        Het feit dat je er al een tijdje aan aan het werken was en je wat twijfelt (is trouwens niet nodig) geeft me al het vermoeden dat je zelfkritisch genoeg bent om alleen goede foto's te publiceren.

                        Maar kgeef maar mijn mening he, ik kan evengoed ook volledig verkeerd zijn en anderen kunnen nu ook denken: "die michiel, wa denkt die wel zeg?!"
                        NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                        https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik ben een beginnersfotografe.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
                          Ik bedoel niet dat er geen pagina's meer mogen worden gecreeerd he
                          jouw foto's zijn zeker van een hoger niveau.
                          Kbedoel maar dat men eens beter moet nadenken voor men een pagina publiceert.
                          Het feit dat je er al een tijdje aan aan het werken was en je wat twijfelt (is trouwens niet nodig) geeft me al het vermoeden dat je zelfkritisch genoeg bent om alleen goede foto's te publiceren.

                          Maar kgeef maar mijn mening he, ik kan evengoed ook volledig verkeerd zijn en anderen kunnen nu ook denken: "die michiel, wa denkt die wel zeg?!"
                          Hahahahaha. Zolang we maar stapjes omhoog zetten he.
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik ben een beginnersfotografe.

                            Die FB pagina is een grap zeker??

                            Er staan minstens 2 foto,s bij die jij niet zelf gemaakt hebt maar van het net hebt geplukt ,niet zo heel slim volgens mij ? je kan deze terugvinden op een ander forum van een gerespecteerd lid daar.
                            De bovenste 2 rijen foto,s zijn gewoon verschrikkelijk en niet om aan te zien dus die heb jij wel degelik zelf gemaakt (die zou niemand openbaar durven makenen er op bd reclame voor maken )

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ik ben een beginnersfotografe.

                              nog wat oefenen met de belichting Anke, vind de meeste opnamen wat te donker.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X