Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dapper lampje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dapper lampje


    één werkende lamp in een oude trappenhal

    alvast bedankt voor jullie opmerkingen!

    exif

    1/100
    f1.8
    35mm

    UPDATE

    Last edited by dewitbart; 6 december 2012, 17:57. Reden: CROPPING
    - Buying a Nikon doesn't make you a photographer. It makes you a Nikon owner. -
    Flickr

  • #2
    Re: dapper lampje

    Ik zou er vanonder een groot deel afdoen ... Dat donkere stuk trekt veel aandacht van je foto.
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

    Comment


    • #3
      Re: dapper lampje

      Ik vind het toch wel symbolisch hoor, een werkende lamp, dan een kapotte en dan een 'lege plek', plek zonder lamp.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: dapper lampje

        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        Ik vind het toch wel symbolisch hoor, een werkende lamp, dan een kapotte en dan een 'lege plek', plek zonder lamp.
        Als je het zo bekijkt heb je gelijk Jill
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

        Comment


        • #5
          Re: dapper lampje

          heel knap gezien en zeker ook ludiek.Met opzet gedaan of energie besparen? een beetje wegcroppen onderaan zou inderdaad beter tot uiting komen.

          Comment


          • #6
            Re: dapper lampje

            Ik volg ivm het symbolische. Mooie foto. Onderaan zou ik ook wat croppen, maar niet veel, enkel het pure zwart eraf.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: dapper lampje

              done.

              bedankt voor de opmerkingen!
              - Buying a Nikon doesn't make you a photographer. It makes you a Nikon owner. -
              Flickr

              Comment

              Working...
              X