Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

    Last edited by Fleureke; 5 december 2012, 09:14.

  • #2
    Re: Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

    Een linkje plaatsen is gelukt hihi maar 't moet een afbeeelding zijn zeker?
    (Ik weet zelfs niet of ik mag reageren hier ... )
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

      met alleen een linkje heb je niet genoeg.
      je moet het even tussen de img tags zetten.
      Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

        Zo goed nu? Of heb ik nog iets verkeerd gedaan?

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste poging en ik vrees ervoor


          Daarop klikken, ik heb dat ook gedaan, en daar je linkje kleven, plakken, droppen.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

            Ok, bedankt

            Comment


            • #7
              Re: Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

              nu is het goed
              niet te groot precies goed.
              tipje zet de foto in de midden van je pagina, kijkt beter, prettiger.
              Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

              Comment


              • #8
                Re: Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

                En ruim de overbodige "tags" (die nu zichtbaar zijn) op. De juiste code is (niet op mijn html letten)
                HTML-code:
                [center][IMG]http://farm9.staticflickr.com/8067/8244174337_83a3fea8dd_b.jpg[/IMG][/center]
                (hoofdletters, of kleine letters speelt geen rol: je mag dus evengoed CENTER schrijven; alleen op letten dat tags altijd in paren gebruikt worden, eentje vooraf, en eentje achteraf en dat wordt dan voorafgegaan door een z.g. "backslash")
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn eerste poging en ik vrees ervoor

                  En nog even als Mod:

                  Moderator Note: Test geslaagd: zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Weet wel dat je bij (een gratis account van) Flicker je EXIFs niet meer in de geposte foto zitten. EXIFs zijn niet verplicht, maar worden hier toch door velen geapprecieerd, zeker als je een bepaald fotografisch probleem hebt waarvoor je een oplossing zoekt. Deze topic wordt straks gesloten. Voor commentaar verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X